30 Day Shred s Jillian Michaels - Průběh cvičení

Ahoj Charmings!
Jak jistě víte, v březnu jsem začala s 30 Day Shred od Jillian Michaels. Bohužel se mi ale nepodařilo tento program dotáhnout až do konce, protože jsem 20. den dostala takovou angínu a bolest hlavy, že jsem nebyla schopná pokračovat.
Ale přes to jsem se vám rozhodla popsat pár dojmů, které jsem získala v průběhu cvičení.


Jak můžete vidět, zvládla jsem celý level 1 a téměř celý level 2, což je pro mě samotnou obrovský úspěch, protože jsem nadšená, že jsem to po třech dnech nevzdala.

Co si budeme povídat, nejhorší byly právě první tři dny. Třetí den mě všechno neskutečně bolelo a prostě jsem cvičit musela. Bylo to šílené, ale pak už si tělo postupně zvyklo.
V sedmém dni jsem začala vidět první posuny, kdy mi cvičení šlo už podstatně lépe, než na jeho začátku.
První a bohužel i poslední viditelné výsledky se objevily okolo 9. dne, kdy jsem si začala všímat, že mám silnější ruce a užší pevnější stehna, než dříve. Ale to je bohužel jediný posun, ke kterému došlo. Nejspíše to je tím, že jsem nezměnila svůj nezdravý jídelníček, i když jsem se vážně snažila.

Změna levelů byla šílená. První den v levelu dva jsem opravdu nedávala. Po cvičení jsem málem šla zvracet, jaká to byla makačka. Ale opět jsem si zvykla a ke konci to už bylo v pohodě :)

Jak můžete vidět, dál jsem už bohužel nedošla. Ale můžu vám shrnout plusy a mínusy tohoto cvičení :)

Pozitiva:
- cvičíte pouze 30 minut denně
- cvičení obsahuje i ukázku cvičení pro začátečníky
- rychlé střídání cviků

Negativa:
- cvičíte každý den
- cvičení je v angličtině (což mně zase až tak nevadí, ale někomu by to vadit mohlo)

Všichni se těšili z výsledků a já po 19 dnech bohužel toho moc nepoznala, což je škoda. Každopádně rozhodla jsem se tomu ještě dát šanci a vyzkoušet 6 Week Six Pack, protože po cvičení od Jill jsem se cítila opravdu skvěle :)

Jak jste na tom vy se cvičením nebo konkrétně tímto cvičícím programem? :)


Štítky: ,