SOCIAL MEDIA

čtvrtek 9. dubna 2015

30 Day Shred s Jillian Michaels - Průběh cvičení

Ahoj Charmings!
Jak jistě víte, v březnu jsem začala s 30 Day Shred od Jillian Michaels. Bohužel se mi ale nepodařilo tento program dotáhnout až do konce, protože jsem 20. den dostala takovou angínu a bolest hlavy, že jsem nebyla schopná pokračovat.
Ale přes to jsem se vám rozhodla popsat pár dojmů, které jsem získala v průběhu cvičení.


Jak můžete vidět, zvládla jsem celý level 1 a téměř celý level 2, což je pro mě samotnou obrovský úspěch, protože jsem nadšená, že jsem to po třech dnech nevzdala.

Co si budeme povídat, nejhorší byly právě první tři dny. Třetí den mě všechno neskutečně bolelo a prostě jsem cvičit musela. Bylo to šílené, ale pak už si tělo postupně zvyklo.
V sedmém dni jsem začala vidět první posuny, kdy mi cvičení šlo už podstatně lépe, než na jeho začátku.
První a bohužel i poslední viditelné výsledky se objevily okolo 9. dne, kdy jsem si začala všímat, že mám silnější ruce a užší pevnější stehna, než dříve. Ale to je bohužel jediný posun, ke kterému došlo. Nejspíše to je tím, že jsem nezměnila svůj nezdravý jídelníček, i když jsem se vážně snažila.

Změna levelů byla šílená. První den v levelu dva jsem opravdu nedávala. Po cvičení jsem málem šla zvracet, jaká to byla makačka. Ale opět jsem si zvykla a ke konci to už bylo v pohodě :)

Jak můžete vidět, dál jsem už bohužel nedošla. Ale můžu vám shrnout plusy a mínusy tohoto cvičení :)

Pozitiva:
- cvičíte pouze 30 minut denně
- cvičení obsahuje i ukázku cvičení pro začátečníky
- rychlé střídání cviků

Negativa:
- cvičíte každý den
- cvičení je v angličtině (což mně zase až tak nevadí, ale někomu by to vadit mohlo)

Všichni se těšili z výsledků a já po 19 dnech bohužel toho moc nepoznala, což je škoda. Každopádně rozhodla jsem se tomu ještě dát šanci a vyzkoušet 6 Week Six Pack, protože po cvičení od Jill jsem se cítila opravdu skvěle :)

Jak jste na tom vy se cvičením nebo konkrétně tímto cvičícím programem? :)


4 komentáře :

  1. Dost bídně na tom jsme - povídá můj překypující břuch.
    Držím palce alespoň tobě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že u tebe žádný překypující břuch u tebe nevidím :D

      Vymazat
  2. Zkoušela a nejvíc mě mrzí, že to je každý den - ale zase to je logické.
    Chodím do práce, starám se o byt, zvířenu, partnera a ono někdy těch třicet minut, které jsou vlastně téměř zanedbatelné, nemám. A když už mám, chci odpočívat. Takže jsem se k tomuto cvičení dostala tak 3x týdně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já cvičila od Jill podle několika jejích videí a nikdy jsem žádnou změnu nezaznamenala. paradoxně až když jsem se na to po půl roce vykašlala tak jsem zhubla 4 kila ale že bych měla pevnější postavu se mi opravdu nestalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)