SOCIAL MEDIA

pondělí 27. dubna 2015

Lace Denim

Ahoj Charmings!
Dneska pro vás mám další inspirativní outfit článek :)

Poslední dobou jsem si hodně zamilovala samé bundičky a křiváky, obzvlášť v kombinaci se šaty. A já vám ukážu, co hodlám nosit toto léto.

Řekla bych, že někdy se opravdu vyplatí zkombinovat dva kousky, které si k sobě moc nedovedete představit. Krajkované šaty působí velmi jemně, žensky a nevinně. Za to naopak džínová bundička působí více "rošťácky". Když to dáte dohromady, bude to působit stylově, vyváženě a neobvykle.
K tomu stačí už jenom vybrat jednoduchý náhrdelník nebo řetízek.

Pravděpodobně bych možná zvolila jinou kabelku, než má slečna na obrázku, ale tu jsem vám tady už nechtěla cpát, aby se to moc nebilo :)

Co vy říkáte na tento outfit?

3 komentáře :

  1. Denim a krajka, je skvělá kombinace.. :-) Já jsem si poslední dobou oblíbila,květy a kůži :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit se mi moc líbí. Mám v plánu si co nejdříve pořídit nějakou džínovou bundu, ale s šaty jí kombinovat nebudu, i když to vypadá opravdu krásně. Šaty jsou mi na nošení hrozně nepříjemné. :/ :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. Šatky jsou krásné, stejně tak se mi líbí výběr řetízku! :) Ale těchhle džínových bundiček velký fanoušek nejsem. Snad jen, když někomu opravdu sluší. Možná je tahle bundička právě opak toho co si myslím já, ale já si myslím, že se nemůže hodit jen tak k něčemu jako třeba černá mikina.

    One little girl told

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)