SOCIAL MEDIA

čtvrtek 28. května 2015

2. Narozeniny blogu + narozeninová GIVEAWAY

Ahoj Charmings!
Dnes jsou to přesně dva roky ode dne, kdy jsem založila tento blog! Od té doby se stalo tolik věcí, o které jsem se s vámi podělila.

Blog se rozrostl o spoustu nových čtenářů, článků a rubrik. A rozrůstá se dále! Díky vám!

Minulý rok jsem si na narozeniny blogu udělala číselný souhrn, ráda bych v tom pokračovala i letos. Pokud by někoho zajímala statistika za minulý rok, může nahlédnout TADY.

Statistika k dnešnímu dni je taková:
283 publikovaných příspěvků
52203 zobrazení blogu
1718 publikovaných komentářů
259 pravidelných čtenářů
176 odběratelů na facebooku
39 odběratelů přes bloglovin ( + 28 sledovatelů mého profilu na bloglovinu)
146 odběratelů přes instagram

Hrozně moc vám za tato krásná čísla děkuji!

Jako poděkování jsem si pro vás připravila Giveaway!

O co se bude hrát tentokrát?


- letos trendy zlaté tetování!
- kondicionér na vlasy od Yves Rocher
- lesk na rty Colorama od Maybelline
- zdobení na nehty od Essence
- lak na nehty od Essence
- sprchový gel s vůní kávy od Yves Rocher

Jaká jsou pravidla?
Stejně tak, jako loni, soutěž je pro všechny mé pravidelné čtenáře, od toho se odvíjí také pravidla:

1. Sledovat můj blog přes GFC (být pravidelný čtenář tohoto blogu) a Facebook
2. Napsat mi název vašeho oblíbeného článku tady na blogu :)
3. Napsat mi, jaký článek by jste si tady na blogu rádi přečetli :)
4. Uvést váš e-mail, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat.

Samozřejmě budu ráda, když mně budete sledovat i na instagramu, nebo jiných soc. sítích uvedených v menu :) Není to ale povinné, chci, aby to bylo z vašeho vlastního zájmu :).

Pokud chcete napsat komentář navíc, stačí sdílet tuto Giveaway na vašem blogu + hodit mi do vašeho druhého komentáře odkaz!

Giveaway poběží do 29. 6. 2015, výsledky budou na blogu uveřejněny 30. 6. 2015. Výherce bude vylosován náhodně přes random.org

Držím vám všem pěsti a ještě jednou vám děkuji za to, že je blog tam, kde je :)

 

56 komentářů :

  1. Ahoj Lucy :-) Nebyla bych to já, abych se nezapojila =)

    Přes GFC (Pravidelné čtenáře) tě sleduji jako Terča Englická, na Fb jako Terezka Jílková Englická.

    Oblíbený článek nemám, ale sérii článků Wreck this Journal ano =) Takže volím články Wreck this Journal =)

    Ráda bych si přečetla nějaký knižní článeček =)

    email - terka.englicka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  2. *Tereza Englická na GFC, ne Terča :D Sem si to změnila a zapomněla sem na to =D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Na GFC jako Maruška Friedlová, stejě tak i na FB. :)
    2. Moc se mi líbí Inspiration články- tedy polyvore kombinace:)) (všechny)
    3. Já mám všeobecně ráda fotky:) takže nějakej photoshoot, prostě se vyblbnout u foťáku.:)
    4. maruska.friedlova@gmail.com

    Moc hezké ceny! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, přeju všechno nejlepší k narozeninám blogu a hooodně pravidelných čtenářů :)
    na GFC tě sleduju jako Libertas, na FB Deniska Svobodová :)
    Mám ráda všechny články ohledně nehtíků, nejvíc tvou sbírku laků, inspirovala jsem se barvami při vybírání laků na razítkování :)
    uvítala bych víc tagovek, baví mě číst o autorkách beauty blogů a mít možnost se dozvědět něco víc :)
    denn.libertas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková
    FB Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    Hodně se si líbil článek Lucy´s chart.
    A ráda čtu kosmetické recenze, spotřebováno, nákupní hauly apod. :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Adéél, Fb: Zaru Mucikexová
    Můj oblíbený článek je Souboj sester: Miss Manga vs. Miss Manga Punky! recenze
    Nějaký článek o knížce.
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pod vším sleduji jako Anežka Fuzéková.:)
    Oblíbené články jsou Souboj sester a Wreck this journal, vlastně všechny tvé recenze.
    Mohla by si psát třeba tagy. :)
    anezka.fuzekova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Genevra, FB Martina Lesová
    Oblíbený článek diy Lucky stars, jelikož mě různé diy baví sledovat, tak bych uvítala i více článků na toto téma Diy.
    Email genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Catherine Ribbon FB: Catherine Svobodová
    Který článek mám nejradši? Podle mě jsou všechny úžasné. :) Recenze ti jdou hodně dobře. A místo typu na článek bych ti spíš zkusila poradit točit videa, protože si myslím, že by tě hodně lidí sledovalo a snad nejsem jediná, kdo by se těšil na každé video od tebe.
    Tady je můj email: katrin.svobodova-67@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, hrála jsem si s tou myšlenkou, ale nemám na to "koule" :D

      Vymazat
  10. Zaujal mě článke "before i die" a uvítala bych nějaké tagy. :)

    GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju přes GFC: Niki Majtánová
    Fb: Niki Majtánová
    Tvůj blog jsem objevila dnes. A hodně se mi líbil článek Souboj sester. Tu Miss Manga Punky jsem si chtěla pořídit , ale teď už vím, že by to byly vyhozené peníze . Určitě se budu nadále inspirovat tvými články a recenzemi. :)
    Nniki13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    Líbí se mi recenze, třeba naposledy na řasenky Miss Manga :)
    Jakýkoliv o kosmetice. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - kikina Kristýna Košuličová
    všeobecně mám ráda recenze :) ale strašně s emi líbí moje nej tag :) sledujeme stejný seriál a mám eradi ty samé herce :DD ♥
    nějaké diy, outfity :)
    měj se hezky a krásná giveaway :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC - Dendy
    FB - Denisa Šebestová
    Mám ráda recenze a proto vyhledávám blogy, kde si je přečtu.
    Hauly, tagy, kosmetika
    Email - denisa.sebestova@email.cz

    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    Název oblíbeného článku je: Wreck This Journal #2
    Mám ráda články o kosmetice, o knížkách, hauly a diy. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změna snad nevadí. :) FB: Zdeňka Martináková

      Vymazat
  17. 1. Ahoj sleduji tě přes gmail - rendemes@gmail.com - Renata Okáčová a přes fb jako Renata Okáčová
    2. http://withthecharm.blogspot.cz/2015/03/5-zpusobu-jak-si-udelat-prijemny-den.html - rozhodně jse nějaký rady hodí, když se nudíš a nevíš co by :D
    3. jak jsi psala v tom článku nad tím v bodě 4 Youtube - dívala jsem se párkrát na tvoji youtube stránku pořád lijkuješ a sdílíš videa, ale sama jsi ještě nikdy žádné nepřidala. Když si čtu tvé stránky příjde mi škoda, že třeba k recenzím nemáš video. Když píšeš že řasenka, která by měla být voděodolná, že není. Proč to neukážeš na videu - že si ji aplikuješ a potom na sebe dáš tu vodu atd. - Je to jenom návrh :) Pokud nechceš tvoje věc, ale myslím, že by to bylo super ♥ :)
    4. reninan@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super děkuji :) Je pravda, že na youtube jsem pořád a mám to místo televize, ale sama na to nemám odvahu, i když ty všechny ostatní youtubery obdivuji :)

      Vymazat
    2. Neboj odvahu určitě najdeš :)

      Vymazat
  18. ahojky :)
    Môj obľúbený článok je tento http://withthecharm.blogspot.cz/2015/03/expresni-odlicovac-od-yves-rocher.html vďaka nemu som sa aj dostala k tvojej stránke, lebo som hľadala nejakú recenziu na ten odlíčovač a presne také články mám aj najradšej, nemôže jedna slečna otestovať všetko, musíme si radiť a pomáhať :)
    A sledujem ťa cez romankagonsenicova@gmail.com a to je aj môj mail
    Máj sa krásne a pokračuj v tom, čo ťa baví, všetky ti budeme vďačné :)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Markéta Nápravníková, FB Markétka Nápravníková
    nejradši mám asi články nákupů, hodně se mi líbily ty za leden a únor:)
    jinak, obecně na všech blozích mám ráda články o lacích na nehty a pak ty nákupy, nebo oblíbenci, takže toho co nejvíc! :)
    email meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. FB Lenka Lenuška Merková :) najradšej mám wreck this yournal, pretože ho vlastním aj ja a veľmi ma to potom inšpiruje :3 a chcela by som viac práve wreck this yournal :D ale tak tiež mám rada všetky recenzie na nie moc známy produkt :)
    môj email- lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Já tě sledují všude :-)
    FB Lucie Müllerová
    GFC Lucinda Suède
    mi se nejvíce líbí tvoje nakupovací články i když poslední dobou stojí za nic ;-/ už by jsi se taky mohla rozšoupnout jako já ;-) :-)
    jinak já bych uvítala článek o tom jak by sis představovala svůj kosmetický koutek a nějaké tipy třeba. Takových článku není nikdy dost. :-) A pak by mě potěšilo jakékoliv video. :-)
    přejí hodně úspěchu do dalších let. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky;-)
    email:kamcamahdalova@seznam.cz¨
    GFC i FB Kamila Ligasoví
    Mně se líbí tvoje recenze...na různé produkty.
    Pokračuj v psaní o věcech, které tě baví, pak se to dobře čte;-)

    OdpovědětVymazat
  23. 1. GFC: Maillot Rosa, FB: Andrea Vaňková
    2. Celá série Wreck this journal :)
    3. Trochu víc DIY :)
    4. vankovandrea@seznam.cz
    Sdílení FB (Andrea Vaňková)

    OdpovědětVymazat
  24. To víš ne? :D
    Deník <3 a nákupy ^^ :D
    Mohla bys zapojit občas víc tvoření :D
    Ten víš (snad :D ) a když tak napiš na fb :DD

    OdpovědětVymazat
  25. gfc i fb-Jana Svobodová
    líbil se mi článek souboj sester :),ráda čtu recneze a nákupy :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Markét Č, FB: Markéta Černá
    líbí se mi DIY články
    a těch by mohlo být i víc :)
    marca.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Vanesa Žaludková
    FB: Vanesa Žaludková
    Obľúbený článok na blogu je Xy tipů pro Váš blog
    DIY jednoznačne!
    Vanesa.Zaludkova19@gmail.com
    Prajem krásny deň^^

    OdpovědětVymazat
  28. Nejdříve ti chci trochu opožděně popřát všechno nejlepší k druhým narozeninám blogu a ke skvělým statistikám, ať se ti tak krásně daří i nadále :-) Co se týče tvých článků, tak se mi moc líbí tvé články Wreck this journal, já sama jsem na takové kreativní věci moc nešikovná, ale ráda to sleduji u druhých a tobě to jde skvěle :-) Jinak si ráda vždy přečtu například recenze na nějakou kosmetiku, kterou neznám, takže to vždycky ocením, když přijdu na něco nového :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC, FB: Barunka Svejkovská
    moc se mi líbí Wreck This Journal, je to něco, co jsem si vždy chtěla vést, ale vždy mi scházela dostatečná trpělivost :( :D
    líbily by se mi určitě články s outfity! :)
    bambisvejkovsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Malá Dominika
    Moc se mi líbilo Before I die a super by byly i nějaká videa :-)))
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. ahoooj , skvela sutaz!!
    n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    netusim nemam to zoradene ze oblubeny clanok , ale mam celkovo rada tvoj blog a vzdy si tu nieco zaujimave najdem :)

    OdpovědětVymazat
  32. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    zdielam tu

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj. Super súťaž :-)
    Gfc: Zuzana Zelienková
    Fb: Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    Úprimne nemám obľúbený článok ale musím uznať, že sa mi Tvoj blog veľmi páči :-) Máš tu toho veľa zaujimavého :-)

    A gratulujem k 2 rôčkom :-) Máš fakt super blog a nech sa Ti darí aj naďalej :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Sledujem ako Suzzie cez GFC a na FB ako Zuzana Čechvalová
    email: cechvalovazuzana@gmail.com
    najobľúbenejší článok je určite tagovka 25 otázok
    Určite by som privítala viac tagov! Vždy sa na nich nasmejem alebo sa niečo nové dozviem o blogerke. :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC - Dinky, FB - Diana Dinky
    Moje najobľúbenejšie články sú o Nákupoch - o tom, čo si si kúpila. Rada ich čítam a beriem si z nich inšpiráciu. Rovnako ako z tvojich recenzii - najradšej mám recenzie na maskary, laky na nechty a rúže :)
    Na tvojom blogu by som si rada prečítala článok/recenziu na vlasové produkty, alebo nejaké typy :)
    dinkyka@gmail.com
    Chcela by som ti zablahoželať ku krásnym druhým narodeninám blogu. To množstvo nasledovateľov, ktoré si za tú dobu získala, je obdivuhodné. Prajem ti ešte veľmi veľa skvelých rokov blogovania a mnoho blogových článkov :)

    OdpovědětVymazat
  36. https://twitter.com/dinky___/status/607211812631789569

    OdpovědětVymazat
  37. sleduji jako Ell Rosen
    Nejlepší mi přijdou články DIY :-))
    alice.ruz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC Nela Richterová
    FB Nela Richterová
    můj nejoblíbenější článek je Urban Decay Vice 3 Palette recenze, celkově mám nejraději u tebe recenze
    ráda bych si třeba přečetla recenzi opalovacích krémů, když začne to léto :)
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Natty
    e-mail: 112Natty112@gmail.com
    Moc se mi líbí tvoje články ohledně kosmetiky :). A kdybych měla říci, jaký článek bych si ráda přečetla, tak asi nějaký o módě. Jinak to tu máš moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  40. GFC a FB : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com
    Najviac sa mi páčil článok o vodnej limitovanej edicii od MAC-u. :)
    A rada by som si pozrela nejaké DIY:)

    OdpovědětVymazat
  41. GFC verun
    email verun33ka@seznam.cz
    Mě se nejvíce líbil článek o Yankee Candle - Sugared Apple, protože jsem se pořád rozhodovala, zda si jej koupit, nebo zvolit jinou vůni. Nakonec jsem neodolala a mm ji doma♥
    více recenzí, protože ty miluju♥

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Miluju články DIY, jsou pro mě inspirující.
    Zajímavé jou recenze, takže ty klidně přidat :)

    OdpovědětVymazat
  43. Všude jako Romana Zapletalová
    zapletalova.ro@seznam.cz

    napadá mě teď recenze na Provocalips od Rimmel London rptože prot jsem si ho koupila :)
    A jako další článek by se mi líbil nějaký fashion haul :)))

    OdpovědětVymazat
  44. GFC i FB - Zuzka Miková
    email - zuzka.mikova@outlook.cz
    Strašně se mi líbí ten cestovatelský článek, protože sama také ráda cestuji :).
    Jinak bys mohla udělat třeba recenzi na nějaký film:))

    OdpovědětVymazat
  45. GFC- Viktoria Szerzodiova
    email: victoriaszerzodiova@gmail.com
    Cestovatelský článok ..ten ma zaujal :)
    Neaký haul, DIY a tak..

    OdpovědětVymazat
  46. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Veľmi sa mi páči článok Barcelona - den první - Spaní na letišti a šílené vedro! Osobne mám rada recenzie a presne takéto cestovateľské články. :)

    OdpovědětVymazat
  47. Líbil se mi třeba článek o kelímkách od Oriflame.
    Ráda čtu jakékoli články a recenze o kosmetice.
    GFC i FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. 1. přes GFC sleduju jako Camellia, na FB tě sleduju taky ale nechci psát jméno veřejně, takže jestli potřebuješ ověření tak ti ho můžu poslat na mail :)
    2. Mi se líbí jak máš teďkom ty články z cest, fotky z Disneylandu a tak.
    3. Jsem pro více DIY článků, ty mě hodně baví ^_^
    4. jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Tess Burianová
    FB: Tess Ka
    mail: terezaburianova@seznam.cz
    já jsem člověk, co rád tvoří, takže se mi moc líbí články z rubriky DIY a uvítala bych určitě další, nejen Wreck This Journal, ale třeba i nějaké dekorace do pokoje (jako např. ty hvězdičky) a tak :)

    OdpovědětVymazat
  50. 1. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    2. Určite to je článok Paříž - den druhý - Nemáme se jak dostat do Prahy!, pretože milujem cestovanie a spoznávanie nových krajín, ich pamiatok a celkovo kultúry. A dúfam, že o rok v máji to miesto navštívim aj ja. :)
    3. Mám rada DIY články, tagy a články o cestovaní. :)
    4. lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, moc se mi líbil článek Jak si udělat hezký den:) A moc by se mi líbilo, když bys napsala článek na tvoje oblíbené čaje nebo kafe a nějaké sladkosti:)
    GFC a FB: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)