Figs&Rouge Pure&Natural Vanilla French hand cream

Ahoj Charmings!
Pro dnešní středeční recenzi jsem si vybrala tento krém na ruce s vůní vanilky.


Jako vždy, první mě zaujal obal, protože je opravdu nevídaný. Už jenom pro název a vůni krému mě napadlo, že bude pocházet pravděpodobně z Francie. Ale mýlila jsem se. Původem je z Velké Británie.

Když už jsem zmínila tu vůni, je nádherná. Voní opravdu krásně, v balení intenzivněji než na rukách, což mi ale nevadí, protože vůně alespoň není nijak agresivní, ale velmi příjemná.


Jak můžete vidět na fotce, krém je klasicky bílý. Je trošičku hutnější, ale velmi dobře se roztírá. I po rozetření voní stále nádherně. Vsakuje se velmi rychle.


Pokožka je po nanesení krému klidná a hebká. Za sebe můžu rozhodně doporučit.
Tento krém mi přišel v boxu, proto bohužel nevím jeho přesnou cenu.

EDIT: Koupit krém můžete například TADY.

Znáte taky tento krém? Co na něj říkáte? :)

Štítky: , ,