SOCIAL MEDIA

sobota 30. května 2015

Nákupy - květen 2015

Ahoj Charmings!
Konec měsíce je opět tady, proto tady pro vás mám nakupovací článek! Tentokrát už trošku (ale opravdu jenom trošku :D) delší, než v posledních měsících :)


První, co vám dneska ukážu je obyčejné nezáživné černé tričko, které jsem si musela pořídit kvůli soustředění ve škole. Protože jsem si ho kupovala "ne z vlastní vůle", chtěla jsem něco hodně levného. Tohle mě vyšlo na 89 Kč a je z New Yorkeru :).


Stíny v tužce, to je další položka, kterou jsem si tento měsíc pořídila. Psala jsem vám na ně recenzi, tak se kdyžtak můžete mrknout, pokud máte zájem :).


Isana přišla s novým balzámem na rty, s vůní melounu. A jak víte, melounovou vůni miluji, takže jsem si musela pořídit další balzám :) Stejně jako stíny v tužce, i tento balzám je z Rossmannu.


Dlouho jsem chtěla nějakou krajkovou sukni, a konečně ji mám! Koupila jsem si ji přes vinted, je celkem obtáhlá, tak nesmím přibrat! :D Na postavě vypadá mnohem lépe, než tady na fotce :)


Dlouho jsem také koukala po podlouhlých peněženkách, moje byla celkem už na odpis. Tato je z Globusu a stála mě 129 Kč :)


Poslední položkou je zlaté rádoby tetování, které jsem pro vás přiložila i do Giveaway. Zúčastnit se můžete ZDE.

Ode mně je to dneska všechno :) Co jste si pořídili tento měsíc vy? :)

11 komentářů :

  1. Já jsem tento měsíc nakupoval všem ostatním a sobě jen jednu knihu a časopis. Třeba to bude v červnu lepší.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mám tiež tú sukňu z New Yorkeru, kúpila som ju ešte vo výpredaju za necelé 2€, ale v rúžovom prevedení :)

    OdpovědětVymazat
  3. To černé tričko z NY mám taky a jsem s ním spokojená. Obyčejné trička nosím nejraději, protože se ke všemu hodí a prostě tohle tričko miluju. Je fakt pohodlné a na to, že bylo tak levné, tam vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja nemam akosi rada tie dlhe peňaženky zaberaju veľa miesta:)) značku isana ani nepoznam

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkný článek, ta peněženka je bezva škoda, že jsem zaváhala. A ta sukně se mi moc libí, škoda no že na ní nemám postavu :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí moc ta peněženka. Mám s Eifelovkou zase obal na mobil. :-) A ten melounový balzám musí skvěle vonět. :-) Omlouvám se za koment výše, nechtěně jsem dala jiný odkaz.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. ta sukně vypadá zajímavě :-) O tom tetování tetováním taky přemýšlím :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/liceni-pod-bryle.html

    OdpovědětVymazat
  9. Balea má taky melounový balzám :3 včera jsem si ho kupovala :D Ten od Isany mám taky a melounové mám asi 3 balzámy :D
    no a počkej na moje nákupy :D bych to klidně mohla mít na 3 články :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsme kvůli maturitě na žádný pořádný nákup nevyrazila, ale už se těším až vyrazím a tvoje sukně vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)