SOCIAL MEDIA

pondělí 25. května 2015

Stop being rude and start being nude

Ahoj Charmings!
Léto se nezadržitelně blíží. Nejedna z vás se těší na to, až si oblíkne plavky. Já to nejspíše nebudu, protože se nerada chodím koupat, ale i tak jsem se rozhodla pohledat na internetu trošičku inspirace, alespoň na opalování.


1. Triangl plavky. Poslední dobou velmi oblíbené neoprénové plavky, které si téměř všichni vychvalují.
2. Jednodílné plavky s průstřihy. Jednodílné plavky doma nevlastním. Pokud bych ale po nějakých měla v obchodě šáhnout, byly by to přesně tyto. Krásné plavky s průstřihy, které se mi neskutečně líbí. Akorát na opalování asi moc vhodné nejsou.
3. Jednobarevné bikiny. Takovými plavkami nemůžete rozhodně nic zkazit.
4. Šátek. Ať už šátek nebo mikina, obojí je vhodné na zahřátí, když se stmívá nebo fouká vítr.

A jakým plavkám dáváte přednost vy? :)

5 komentářů :

  1. Když se jdu opalovat, volím skoro cokoliv, co nemá ramínka. Případně, aby je plavky měly sundavací. Vadí mi pak ty neopálená místa, co vykukují z triček a pod. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, líbí se mi více ty jednodílné prořezávané než ty triangl plavky. Navíc nemám příliš velkou sebejistotu, takže kdybych vyšla ven a triangl plavky na sobě měl i někdo jiný, snažila bych se asi prolézat kanálama, aby mě neviděl, že je mám tak, protože je samozřejmé, že v tom bude vypadat lépe než já. :D S opalováním já mám poněkud problémy, protože jsem od malička hodně bledá a mám méně krve, je pro mě těžké se opálit tak, abych se nespálila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže by pro tebe byly v pohodě i ty jednodílné, pokud se špatně opaluješ :D Já bych je hrozně chtěla, ale naopak se opálím téměř hned, takže bych pak bez nich vypadala asi komicky :D

      Vymazat
  3. Môj obľúbený strih plaviek, je niečo ako na obrázku 1. Triangl plavky sú podľa mňa skvelé, akurát tá cena :(
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první Triagl plavky jsou moc krásné :) Ty druhé jsou zajímavě řešené, ale asi bych se v nich necítila moc dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)