NYX Rtěnka recenze

Ahoj Charmings!


Momentálně jsem na cestě do Barcelony, proto je tento článek přednastavený.
O jeho správu a správu komentářů se stará momentálně moje kamarádka.
Na všechny komentáře odpovím, jakmile se vrátím domů.
Více informací si můžete přečíst v tomto článku.
Nezapomeňte se přihlásit do Giveaway!


Dnes je středa, proto tady opět přicházím s recenzí. Tentokrát jsem se rozhodla, že zrecenzuji tuto krásku od NYX :).

Tuto rtěnku jsem pořídila v Douglasu, ale její cenu si už bohužel nepamatuji. Tuším, že stojí maximálně okolo 150 korun, ale jistá si tím nejsem.

Červené rtěnky skoro vůbec nenosím, proto jsem opět šáhla po krásném růžovém odstínu.


Rtěnka je lesklá, nikoliv matná, což je mi více sympatické. Odstín mi hezky sedí, takže s jeho výběrem jsem se strefila.

Balení je celé černé, ze spodní strany můžete vidět odstín. Myslím, že balení ani neurazí, ani nenadchne.


Rtěnka hezky hydratuje, ale bohužel po jejím nanesení jdou vidět suchá a ošklivá místa.

Na druhou stranu, myslím, že jsou mnohem horší rtěnky, takže tuto bych zase tak moc nezatracovala :)



Štítky: , ,