Dermacol 16H Lip Colour Recenze

Krásný středeční den, Charmings!
Dnes jsem tady po delší době opět s recenzí :)

Pokud můj blog čtete pravidelně, určitě si pamatujete recenzi na téměr stejný produkt od Rimmer London. Já ale neodolala ani této dvoufázové rtěnce od Dermacolu a rozhodla jsem se ji pro vás vyzkoušet taky :)


Jak můžete vidět, opět se jedná o dvou-fázovou rtěnku, která slibuje šestnácti hodinovou výdrž.


Stejně tak jako u Rimmelí rtěnky, i tady se začíná barevnou bází. Nanést na rty ji musíte opravdu rychle a precizně. Zasychá rychle (i když ne tak rychle jako Provocalips od Rimmelu) a dolů ji dostanete až odličovačem.
Odstín rtěnky je číslo 6.


Před nanesením lesku musíte minutu počkat. Já byla netrpělivá a nanesla ho dříve. Teď mám celý štěteček růžový, každopádně pro vás jsem to trošičku zamaskovala :D


Rtěnka vydrží na rtech opravdu krásných 16 hodin. Nanesla jsem ji ráno a sundala až večer. Vypadala pořád úplně stejně. Stejně rovnoměrně. Žádné mapy nebo žmolky.
Pokud jsem těch 16 hodin přetáhla, rtěnka začala mizet, ale rovnoměrně. Postupně zesvětlala, až se pomalu ztratila :) Jídlo a pití zvládne s přehledem :)

Je celkem jednoduché ji odlíčit (oproti Provocalips), za což jsem hodně nadšená.

Za sebe můžu jedině doporučit! :)

Štítky: , ,