SOCIAL MEDIA

sobota 18. července 2015

Skrz Abecedou TAG!

Ahoj Charmings!
Tentokrát mám pro vás svůj vlastní TAG. Doufám, že vás alespoň trošičku zaujme. Tagovat nebudu nikoho, kdo chce, klidně ho udělejte a klidně přihoďte do komentářů na něj odkaz, ráda se podívám :)
Pravidla jsou jednoduchá, ke každému písmenku přiřadit jednu, dvě věci, které máte rádi nebo vás vystihují :)

Tady je tedy Lucy Enne skrz abecedou :)

A jako abnormální. Nemám ráda normální nudné lidi, kteří berou všechno vážně a není s nimi žádná sranda. Sama jsem dost praštěná a ráda podnikám šílené věci, nebo měním plány na poslední chvíli.

B jako bloggerka. Už od svých 10 let se s různými přestávkami věnuji blogování.

C jako Cherry nebo Chris Wood. Miluji svou fenku Cherry a Chris Wood je jeden z mých nejoblíbenějších herců. Protože obě jména pocházejí z Ameriky, neřadí se pod naše Ch, nýbrž pod C :)


Č jako čokoláda. Jsem totální čokoholik. Nejraději mám hořkou nebo mléčnou čokoládu.

D jako děti. Mám ráda děti. Proto taky studuji pedagogiku na Ostravské Univerzitě.

E jako energická. Ne vždy, ale většinou mám energie na rozdávání! Nemám ráda nudu :)

F jako fialová. Má nejoblíbenější barva :)

G jako Girl Online. Nemyslím teď knížku od Zoelly, ale sama sebe. Bohužel je to pravda a na sociálních sítích jsem trošičku závislá. Online jsem téměř celý den.

H jako hotel. Miluji cestování a přespávání na hotelech! :)

CH jako chaotická. Občas taková prostě jsem :)

I jako Ian Somerhalder. Jeden z mých nejoblíbenějších herců, kterého jsem měla možnost potkat :)

J jako jedinečná. Každý jsme jedinečný :)

K jako koncerty. Miluju koncerty, Cony a jiné akce, kde můžete potkat své oblíbené herce nebo zpěváky.


L jako Lucie. To jste určitě už z mé přezdívky pochopili :)

M jako Macchiato. Ať už je to Latte nebo jiný druh kávy, jsem veliký kávomil :)

N jako Nina Dobrev. Má nejoblíbenější herečka :)

O jako oheň. Jsem narozená ve znamení střelce, tedy ohnivé znamení :)

P jako prokrastinace. Pořád něco odkládám a dělám na poslední chvíli. Jedna z mých nejhorších vlastností.

Q jako quote. Miluji citáty :)

R jako rodina. Miluji svou rodinu, hrozně moc :)

Ř jako řetízek. Řetízky, náušnice, náramky nebo jiná cingrlátka prostě zbožňuju.

S jako shopaholic. Jak už jistě víte, hrozně ráda nakupuji :)

Š jako šminky. Miluju šminky, jinak by tento blog asi ani vůbec nebyl :)

T jako Tom Kaulitz nebo Tokio Hotel. Tom? Moje nejoblíbenější...všechno :) a samozřejmě taky kapela Tokio Hotel :)

U jako upíři. Zbožňuji upíry! :)

V jako veselá. Snažím se být pořád veselá a myslet pozitivně. Někdy to ale bohužel nejde...

W jako With The Charm. Tento blog. Už jsem s vámi přes dva roky! :)

Y jako Youtube. Moje oblíbená stránka. Mám spoustu oblíbených youtuberů :)

Z jako zvířata. Miluji zvířata a nejraději bych měla všechny :)

Ž jako živá. Snažím se žít tak, abych si předtím než umřu mohla říct, že můj život byl skvělý.

A jak by jste vy popsali sebe? :)

3 komentáře :

  1. Super, aspoň nemusím hledat další TAG :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad na tag :-) V některých věcech jsem se taky našla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak toto je zaujimavý nápad na Tag :) práve som vďaka nemu dostala nápad takže ďakujem :) TheBookLady

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)