SOCIAL MEDIA

úterý 18. srpna 2015

Co miluji na blogování?

Ahoj Charmings!
Přemýšleli jste někdy, co vy milujete na blogování? Proč to vlastně děláte? Rozhodla jsem se sepsat pár bodů, které vystihují, proč bloguji a co mě na tom nejvíce baví.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co vy milujete na blogování :)


Zdroj obrázku

1. Mám vlastní prostor, kde se mohu vyjádřit 
Ti, kteří mě znají i v běžném životě ví, že si občas nechávám své názory pro sebe a hůř se seznamuji s lidmi. Snažím se na tom pracovat, ale i přes to jsem ráda za svůj malý blogerský koutek, kde si můžu psát co chci a kdy chci.

2. Zpětná vazba
I když vám to možná nepříjde, i kraťoučký komentář (ale k věci) může vykouzlit úsměv na tváři. 

3. Fanouškovská základna 
Ta má není ještě tolik rozrostlá, ale postupně se zvedá a zvedá. Pomalu, ale jistě. Za což vám moc děkuji. Je fajn vidět, že tady chodí i mí stálí čtenáři, kteří komentují téměř každý můj článek. Mám z toho obrovskou radost a doufám, že vás bude více a více! :) 

 4. Přátelé! 
Díky blogu jsem se seznámila s mnoha úžasnými lidmi. Tímto všechny zdravím a doufám, že přibudou i další :) 

Toto byly hlavní 4 body, které mi příjdou asi tak nejdůležitější. A vy sem řadíte co? Něco jiného? Nezapomeňte mi napsat do komentářů :)  

14 komentářů :

  1. Přesně kvůli tomuhle jsem začala psát:)
    Když sem někde mezi lidmi, moc toho nenamluvím a blog je něco, kde se můžu vypsat:))

    OdpovědětVymazat
  2. Najväčším prínosom pre mňa je možnosť sebarealizácie. V reálnom živote sa častokrát stretávam s ľuďmi, ktorí sa mi snažia nahovoriť, že v živote nič nedosiahnem, že budem patriť len k ďalšiemu priemeru spoločnosti. Ale blog mi ukazuje, že mám predsalen talent, že ľudí moje články bavia, že sa na môj blog pravidelne vracajú a to je ten najlepší pocit aký som kedy zažila. Ba čo viac, keď si moju prácu všimne niektorá z firiem a rozhodnú sa so mnou spolupracovať, je to pre mňa znamenie že to čo robím, robím dobre.. :-)

    Sue Diamond | www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím :) blog je místo, kde můžu říct všechno na světě a dostane se tomu i dobrá zpětná vazba :D :D

    jinak se mi líbí tvůj blog, hlavně designově... tyjo, muslo to fakt dát hodně práce! :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu :)) ale jo, stálo mě to pár sprostých slov a nervů :D :)

      Vymazat
  4. V jednom svojom článku som to aj písala, že píšem v prvom rade preto, aby som sa mohla podeliť so svetom s mojimi názormi, postrehmi, nápadmi a radami, a to ma neskutočne napĺňa ☺ No stotožňujem sa asi s každým Tvojím bodom ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Asi stejné důvody, jako máš ty. Hlavně jsem hodně kreativní člověk a tohle je můj prostor pro to, vyjádřit se :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Docela jsi to vystihla, tohle jsou podle mě ty hlavní věci, které jsou na blogování nejlepší :) Já mám vždycky psací krizi, chybí mi múza... a pak objevím nějaký krásný komentář na blogu a hned si vzpomenu, proč že to tolik miluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blogování je super věc kde se můžu vypovídat a vyjádřit, se vším souhlasím!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  8. jedna z viacerých vecí, ktoré ma priviedli k blogovaniu bola, že som sa potrebovala sústrediť na niečo iné, ako zlomené srdce vtedy po rozchode s ex-priateľom. takže na blogu milujem to, že sa stal mojim hobby a venujem mu 110% môjho voľného času, čo je aj to, čo na ňom občas neznášam... :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)