SOCIAL MEDIA

pondělí 3. srpna 2015

DIY or D-I-Don't: Gummy Bear Ice Pops!

Ahoj Charmings!
Dneska tady pro vás mám osvěžující DIY or DI-Don't, které jsem se rozhodla v těchto letních dnech sama vyzkoušet.


Určitě jste taky zaznamenali tento obrázek kolující po internetu. Já ano. A jak se mi to povedlo? DIY or DI-Don't? Povedlo se mi to, nebo nepovedlo? :)
Čtěte dál a dozvíte se více :)

Na toto DIY budete potřebovat:  
• formičky na nanuky (já je kupovala v Ikee za 79 Kč)
• Sprite
• gumové medvídky (použila jsem mix - JOJO a Haribo)


Je to opravdu rychlé. Začnete tím, že si formičky rozděláte a nachystáte. Nastrkáte na dno pár gumových medvídků. Jak můžete vidět, snažila jsem se, aby medvídci nebyli jenom na dně, ale i v jiných částech budoucího nanuku, takže jsem je občas někam nasměrovala a snažila se, aby se méďové udrželi.


Pak už jenom zalijete do poloviny Spritem a pokud chcete, přidáte další medvědy, protože vám stejně polovina z těch, které jste si nachystali, popadá úplně dolů.


Když jste s výsledkem celkem spokojeni, zalijete dolijete zbytek, ale ne až po okraj! (což jsem já samozřejmě udělala, takže...poučte se z mých chyb :D )


Pak už stačí všechny formičky uzavřít. Doporučuji to dělat nad dřezem, protože pokud tam toho Sprite dáte hodně, vyteče vám všude dookola.


Pokud máte vše připraveno, stačí dát na 24 hodin do mrazáku :) Můj výsledek vypadal takto:


Když chvíli počkáte, až největší zmrzlý nános zmizí, uvidíte i medvědy :)


Vzhledem k tomu, že to nevypadá přesně jako na obrázku a už jsem jedla i lepší věci (meďani jsou dost nasáklí vodou, což mi celkem vadí) bych to viděla na takové DI-Maybe. Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi to povedlo nebo ne, takže...co myslíte vy? :)

12 komentářů :

  1. Čo keby si to skúsila ešte raz , no daj predom medvedíkov do mrazničky aby potom nenasiakli vodou :) Je to len môj tip , nič nezaručujem :)

    www.simik3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsem jako malá namáčela medvídky ve vodě, abych je jako měla větší :D, strašnej hnus to byl, takže si umím představit jak (ne)chutnaly tyto nanuky :), já to raději zkoušet nebudu :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to suprově!Určitě zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Někde jsem četla (fakt už nevim kde) Že máš nejdřív nalít sprite, nechat ho trochu zamrazit, a pak teprve dát mědvědy.... pak by se neměli tolik nacucat, ale nejsem si jistí, nezkoušela sem to...

    OdpovědětVymazat
  5. Musí to byť inak chutné :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ten obrázek na nanuk viděla, ale...no, já bych asi neměla odvahu ho zkusit. Myslím, že by mi stejně nechutnal :D Ale jinak sepsané to máš hezky, i fotky (y)

    AdriMayari http://sszsn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak samozrejme že na obrazku v googli je to poupravovane ale neviem si predstaviť či tych gumovych medvedikov by som z toho nanuku vyhryzala, inak to vyzera zaujimavo

    OdpovědětVymazat
  8. Mně to chutnalo, až na to, že jsem musela stát nad umyvadlem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá suprově! Super nápad. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. To bude jak medvídci ve vodce. Nachystáš si misku do které nasypeš medvídky, vyleješ na ně vodku a necháš den odstát. Ti medvídci se nasáknou. Vodka v nich jde docela dost cítit a zamotají ti na 100% hlavu... Ale jsou mazlaví a zvláštní no... :D Nic moc, ale za pokus to taky stálo :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)