Instaphoto - červenec 2015

Ahoj Charmings!
Přeji vám všem krásný sobotní den. A já mám opět nachystaný článek :)

Zkusila jsem trošičku pozměnit vzhled této série článků, tak snad se vám to bude líbit :)


1. Cupcakes - V červenci jsem vytvořila své první minidortíčky! Nebojte se, recept bude příští týden na blogu :)

2. Ice 'N' Go - tuto dobrotu jsem měla v červenci poprvé. Pokud je někdo z Ostravy, můžete si pro ni zaběhnout do ZOO nebo do Dinoparku :)

3. Nádraží - na 4 dny mi přijela kamarádka z Prahy, Kristýnka. Musím říct, že to bylo hrozně fajn :)

4. Bajka - Jak už víte, s Kristýnkou jsme jely do Polska. A nezapomněly jsme navštívit mou oblíbenou cukrárnu, jménem Bajka :)

5. Zlaté tetování - miluju a maluju, miluju a maluju...a teď vážně. Všichni víte, že tato metalická tetování zbožňuji, a že jsem jim totálně propadla.

6. ZOO - V naší ZOO můžete kromě zvířat najít taky krásné květiny :)

Pokud mě stále nesledujete na instagramu a chcete vidět více fotek, můžete se podívat ZDE. Mějte se krásně! :)

Štítky: ,