SOCIAL MEDIA

pondělí 24. srpna 2015

Masivní náhrdelníky

Ahoj Charmings!
Masivní náhrdelníky nejsou trendem jen letošního léta, ale i toho minulého. A pravděpodobně nějakou dobu ještě v kurzu budou. Jak je ale kombinovat?
Jako inspiraci jsem pro vás vybrala tyto kousky:




1. Dlouhé večeřní šaty nebo maxi šaty - jednobarevnými šaty určitě nic nezkazíte. Právě naopak, náhrdelník na nich krásně vynikne. Ať už jsou černé, nebo třeba zelené.

2. Tílko s kraťásky - ale klidně i sukní, riflemi, čímkoliv... Jednobarevné světlé tílko oživí barevný náhrdelník úplně s přehledem :)

Toto byly moje dva tipy jak oživit outfit! Jak ale můžete vidět, tyto náhrdelníky se dají kombinovat téměř se vším jednoduchým nebo jednobarevným. S čím je nejčastěji kombinujete vy? :) 

3 komentáře :

  1. Minulé léto jsem měla tyhle 'statement necklaces' ve větší oblibě, ale jelikož bylo letos takový vedro, nebyla jsem schopná nic na krku nosit :D Ale líbí se mi jejich univerzálnost, dají se nosit skoro ke všemu.

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že mě začínají masivní náhrdelníky trochu omrzovat, radši teď sáhnu po jednoduchém náhrdelníku:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)