SOCIAL MEDIA

pondělí 17. srpna 2015

Wreck This Journal #4

Ahoj Charmings!
Poslední dobou jsem neměla náladu tvořit něco do deníku, proto ho přidávám až teď, po dvou měsících.
Snad se vám i tentokrát bude líbit :)

Tear Strips. Rip it out! 
Tento úkol bych přeložila do češtiny něco jako "vyplň proužky a roztrhej je". Já na každý proužek napsala své oblíbené citáty, proužky vybarvila a rozstříhala. Vedlejší stránku jsem vybarvila a vymalovala podle aktuálního nápadu, ale celkem se mi to líbí :)


Glue, staple, or tape these pages together
Tento úkol požaduje, abychom spojili dvě stránky dohromady. Ať už sešívačkou, lepidlem, nebo lepící páskou. To znamená, že se stránka spojí s tou předchozí. A protože je ta předchozí moc barevná, rozhodla jsem se tuto stránku udělat černobílou.

Draw lines while in motion. On the bus, on a train, while walking.
Kresli čáry v pohybu. V autobuse, ve vlaku nebo během chůze. Já si vybrala tu poslední možnost. Ty dvě čáry jsem dělala během chůze, zbytek jsem doplnila už za sedu. Obrázek jsem doplnila citátem :)


Fill this page with circles
Následující úkol je zaplnit tuto stránku kolečky a kruhy :)


Document your dinner. Rub, smear, splatter your food. Use this page as a napkin.
Poslední úkol, který vám dnes představím požaduje, abychom zdokumentovali naši večeři všemi různými způsoby a použili tuto stránku místo ubrousku. 
Zrovna jsem měla k večeři zeleninový salát. Rozplácla jsem přes stránku rajče (což bohužel nejde vůbec vidět, vzhledem k tomu, že to udělalo pouz žluté světlé fleky). a napsala, co všechno salát obsahoval.


A jakou večeři rozplácnete na stránku vy? :)

7 komentářů :

  1. Dlouho jsem přemýšlela o Wreck this. J., ale nakonec jsem si ho nekoupila:) ale ty ho máš moc hezký!!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat

  2. Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)
    Budem rada ak sa zapojíš.

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten deník je super, taky by se mi líbil.Já bych na stránku rozplácla kolečko salámu, ale to by byla stránka nehezky mastná.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně nejím salám, takže bych to nemohla udělat :( :D ale nápad je to super

      Vymazat
  4. Krásné stránky! :) Máš je hezky barevné a originální :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám takýto denník , lenže v češtine :-D , je to sranada ! , fakt hlavne keď je nuda
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)