SOCIAL MEDIA

pondělí 28. září 2015

Back To School: 3 Outfit Ideas!

Ahoj Charmings!
Někteří mají za sebou už skoro měsíc školy, ale já teprve týden (my vysokoškoláci se prostě máme :D). Proto jsem se ještě odvážila sem přijít s dalším Back To School článkem. Článek o rychlých snídaních do školy naleznete ZDE.

 
První outfit: Zvolila jsem klasické šedé tílko, kraťásky a košili, kterou bych nejspíše uvázala kolem pasu. Jinak košilový typ nejsem. Pokud by ale venku byla zima nebo foukalo, určitě skvěle poslouží místo mikiny. A myslím, že černými botkami určitě nic nezkazíte.

Druhý outfit: Vybrala bych ho v případě návštěvy divadla, focení, a nebo prostě sukňové nálady :) Zvolila jsem trošičku praštěný top, který se mi moc líbí a klasickou skater sukni. Balerínky jsou trošičku praštěné, ale roztomilé.

Třetí outfit: Volila bych ho v případě už těch pravých podzimních dní. Tričko s potiskem, potrhané džíny a skvělá bundička, která tak akorát zahřeje. Ano, to je můj styl. Šálu nebo šátek bych volila už v případě velké zimy nebo prostě jenom tak :).

Všechny outfity jsem skládala tak, aby působily hodně pohodlně. Musíte v nich přežít několik vyučovacích hodin, no ne? :)

8 komentářů :

  1. všechny tyhle outfity nějak tak nosím, mám ráda takový styl :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Věděla jsem, že se ti budou líbit! :) Mě se celkově ten druhý outfit líbí, ten crop top je boží :D

      Vymazat
  3. Nejvíce se mi líbí outfit číslo 3. Na podzim by to pro mě byl outfit č. 1.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden outfit není přímo můj styl, ale na někom jiném než na mě by se mi asi líbily :D :) Ale nejvíc se mi líbí ten třetí - i když tričko s nápisem love bych si nikdy nevzala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné looky, asi nejvíce se mi líbí ten třetí :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíce líbí první a třetí outfit. U třetího outfitu je skvělá hlavně ta bundička, kterou bych taky chtěla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)