SOCIAL MEDIA

sobota 26. září 2015

Nákupy - Září 2015

Ahoj Charmings!
Konec měsíce je opět tady, proto je tady další nakupovací článek. Tento měsíc jsem toho nepořídila moc. Mám tady dokonce ještě resty ze srpna, které jsem vám zapomněla ukázat:

První rest jsou tyto skvělé čtvercové náušnice. Miluju kruhy do uší, ale čtverce nemá jen tak někdo. Tyto jsem koupila v brněnském Tigeru za krásných 99 Kč :)


Druhý rest je tato krásná paletka očních stínů od Sleeku, na kterou si můžete přečíst recenzi TADY. Je to jedna z nejnovějších paletek od Sleeku.


Nezůstala jsem ale pouze u jedné paletky a jednoho páru náušnic.

V naší nově otevřené trafice jsem si koupila tyto krásné náušnice, za pouhých 35 Kč :) 


Druhou paletkou, kterou jsem si koupila byla paletka očních stínů od Essence, která stojí 120 Kč. Jedná se o paletku All about Bronze a už teď vám můžu říci, že se můžete těšit na recenzi :) 


Poslední produkt, který vám tady ukážu je rtěnka od Rimmel London. Taky jste si už o ní mohli tady přečíst recenzi :)


No a to je za celý měsíc všechno. Téměř k neuvěření. Co pěkného jste si koupily vy, dámy? :)

14 komentářů :

  1. Na tu paletku od Essence se chystám, těším se na recenzi :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka os Sleeku je boží :3

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka od sleeku je úžasná.. Už jsem ji viděla na několika blozích - a ty barvy, to balení, určitě dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Překvapivě toho taky moc nemám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty čtverce do uší jsou super. :-) Těším se na recenzi paletky od Essence. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věcičky :) ta paletka od Sleeku vypadá úžasně :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka Bronze je nádherná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tiene od tej značky, ktorá nemá moc dobré veci ( nie všetky sú zlé), tak pre mňa boli prekvapenie :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ty první náušničky jsou boží a rtěnka taky vypadá skvěle - dobrý výběr! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta druhá paletka je super, takové nude odstíny miluji!
    Podívej se na můj blog, kde právě probíhá soutěž :)
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)