O bag - Italská kráska nebo vrchol nevkusu?

Ahoj Charmings!
Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat jednomu z největších modních boomů tohoto roku. Kabelka O'bag rozdělila ženy na dva tábory, jedny ji milují, druhé by si ji nikdy nekoupily.

Zdroj obrázku

Já sama se hodně dlouhou dobu řadila k druhému táboru. Nedokázala jsem pochopit, jak někdo může nosit "přehnaně drahý kus silikonu". Viděla jsem ji hodně často na ulici a připadalo mi to jako móda letních háčkovaných "kozaček" (mě osobně to spíše připomínalo papučky) - musela je mít téměř každá. Nechápala jsem to.

Jenomže největší vlna opadla a já na tyto kabelky trošičku pozapomněla. Do 21. září, než s ní moje spolužačka přišla první den do školy a já se totálně zamilovala. (Zdravím Luci!) Kabelka mi příjde hrozně krásná, nemůžu si pomoci.

Velmi oceňuji ten nápad, že si kabelku můžete sestavit podle sebe. Můžete si vybrat jak tělo kabelky, tak držadla (kožené nebo lanové) a vnitřek kabelky. Je na výběr ze spousty barev, určitě si každá najde tu svou.

Na druhou stranu, je to zároveň i velké mínus kabelky. Každou tuto věc si musíte dokoupit zvlášť, což mě celkem zaráží, když se pozastavím nad cenou této kabelky.
Na oficiálním českém e-shopu stojí cca tato kabelka (resp. tělo + držadla) 2500...vnitřní taška dalších 700 Kč.

V případě, že si budete chtít kabelku namixovat úplně, nachystejte si na tělo kabelky zhruba 1100 Kč, na držadla 700 Kč a na vnitřní tašku dalších 700 Kč.

Příjde mi, že za takovou cenu nakoupíte mnohem propracovanější kabelku. Tato se sice jen tak nezničí, neušpiní (a když ano, dá se to lehce odstranit), můžete jí měnit jednou za čas vzhled, ale ruku na srdce, která z nás odloží 2500 kč na kabelku?


Zdroj obrázku

Tato minimalistická bílá s černými držadly se mi líbí asi ze všech nejvíce. Se zlatými držadly by taky vypadala skvěle. Nebo třeba tělo v barvě vínové musí být nádherné.

Já sama se řadím do zlatého středu. Kdyby stála kabelka méně, rozhodně bych do ní šla. Takhle můžu zatím jenom obdivovat u těch, které ji už vlastní.

A co vy? O bag kabelky ano či ne?

Štítky: