SOCIAL MEDIA

středa 21. října 2015

Představení limitované edice Essence štětců

Ahoj Charmings!
Dneska mám pro vás takovou recenzi nerecenzi.

Ráda bych vás upozornila na kolekci štětců od značky Essence, kterou tuším v drogériích nenajdete. Pokud se mýlím, tak budu ráda, když mě upozorníte, ale myslím, že tyto štětce se nacházejí právě jako limitovaná edice pouze v hypermarketech Globus. 

V nabídce si můžete vybrat hned z několika štětců na oční stíny, linky, tvář nebo štětec na korektor. Já si vybrala logicky ty, které se v mé sbírce štětců ještě nenecházejí. Proto vám ukážu následující 3 štětce:


Jak můžete vidět, všechny tyto štětce mají krásný barevný design a v každém balení najdete citát nebo motto na každý den :) Všechny štětce jsou z velmi příjemného materiálu. Uvidíme, jak se budou chovat časem, ale zatím z nich nevypadávají žádné štětiny a hezky se s nimi pracuje.

1. Precise eyeshadow brush


Tento štětec je už podle názvu určen na preciznější práci s očními stíny. Používám ho tam, kde se s klasickým štětcem jenom těžko dostanu. Ať už je to spodní linka, nebo pokud chci jenom zvýraznit a prohloubit oční záhyb.

2. Eyeshadow blender brush


Štětec na blending je něco, co se vždycky hodí. Bude se s ním hezky ztrácet v očním důlku nebo na spodní lince, kam se s ním krásně dostanete. Díky jeho tvaru a krátkým štětinám máte možnost ztrácení stínů lépe kontrolovat.

3. Concealer brush


aneb štětec na korektor. Je to můj úplně první štětec na korektor, hezky se s ním ztrácí, i když je pravda, že jsem si musela pak pomáhat i prsty

Abych to zhodnotila, chci říct, že tyto štětce jsou opravdu fajn. Jsem hrozně ráda, že se Essence pro tuto řadu štětců rozhodla, protože štětců v drogériích nebo obchodech není nikdy dost. Já si vybrala z těch tvarů, které je opravdu kolikrát těžké někde sehnat. Za každý z těchto štětců jsem zaplatila 54,90 nebo 59,90 Kč, takže to opravdu zase není taková tragédie.

Tak co dámy, zkoušely jste nebo budete zkoušet? :) 

4 komentáře :

  1. No nevím proč ale tato řada štětců mě zrovna nezaujala. To bude asi tím, že jich teď mám doma strašně moc.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Po tom prvním se podívám, ten mi v mé sbírce chybí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa zdá, že u nás v DM ich majú tiež, no ja som za čiernu klasiku, čo sa týka štetcov. :) Ale vyzerajú dobre.
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Brala bych ten poslední štětec. Na korektor ještě žádný nemám. Taky se mi líbí barevný design a škoda, že jsou jen v Globusu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)