Instaphoto - Říjen 2015

Ahoj Charmings!
Po měsíci tady máme opět shrutí měsíce říjen ve fotkách! Pokud chcete vidět více fotek, sledujte můj instagram @lucyenne483 :)


1. Pampeliškové nehty jsou něco, po čem jsem dlouho toužila. Ten motiv je hodně krásný a moc se mi líbí :)
2. Strom, který jsem vymyslela pro své děťátka v družině. Tvorba je moc bavila a děti vyrobily spoustu krásných stromů. Tenhle je zrovna můj :)
3. Konečně začaly mé oblíbené seriály. Myslím, že každý milovník The Vampire Diaries a The Originals vždy rád uslyší tuto větu :)
4. I letos jsem díky vám byla nominovaná v Blogerce roku! Děkuji všem za vaše hlasy :)
5. Pravý podzim je ten, když nevidíte na chodník přes hromadu listí :)
6. Takové to, když dostanete od jednoho kloučka z družiny obrázek na kterém je napsané "Miluji tě", od druhého náramek z korálků a od ostatních spousty objetí :) Ten pocit, když děti mají rády svou vychovatelku je k nezaplacení :)

Štítky: ,