Lucy's Chart - Říjen 2015

Ahoj Charmings!
Dnes, po měsíci tady máme opět Lucy's Chart, ale trošku jsem pozměnila pár otázek. Myslím, že bude nejlepší se do toho rovnou pustit, takže jdeme na to :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Nemyslím, že se minulý měsíc stalo něco velkolepého. Byl to celkem poklidný měsíc :)

2. Nejoblíbenější písnička
Jednoznačně Break a Sweat od Becky G! :)


3. Nejoblíbenější film/video/seriál

Po prázdninové pauze mám opět zpět všechny své oblíbené seriály, takže každý pátek u mě fičí The Vampire Diaries a The Originals. Filmů jsem opět moc neviděla, ale za sebe můžu doporučit starší film "Náš vůdce (Vlna)". Museli jsme ho povinně vidět do školy a mi se zalíbil. Opravdu se vyplatí dokoukat až do konce :)

4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Jsem pyšná na to, že i letos jsem se dostala mezi nominované blogy na Blogerce roku. I to mi bohatě stačí, protože je mi jasné, že mezi těmi stejnými velikány, kteří se tam každý rok objevují, nemám šanci :)

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Nejpoužívanější produkt měsíce tady tentokrát nemám, protože jsem nic nepoužívala nějak více, než jindy a obvykle.  

6. Propadák měsíce 
Propadák měsíce tady nemám, ale spíše takovou rozpačitou věc.  Funguje více méně jak má, ale přitom je na ní jedna věc, která mi neskutečně vadí. Uvidíte v jedné z příštích recenzí.

    
7. Koupená věc, ze které mám největší radost 
Je to krém na ruce od EOS. Vždycky jsem ho chtěla vyzkoušet. Tento týden jste na něj mohli číst i recenzi ZDE.

  
8. Dopoužívaná věc měsíce?
Tentokrát bohužel nebyla, ale snažím se v tom zlepšovat.

9. Věc, o kterou jsem se s vámi prostě chtěla podělit
Tuto fotku jsem fotila na procházce se psem. Byl opravdu krásný podzim. Stojím na totálně zasypaném chodníku, nikoliv na trávě.



10. Co mě čeká a nemine v měsíci listopadu?
Výlet do Prahy a Drážďan, takže o články bude určitě postaráno! :)   

Štítky: , , ,