Ukaž to nej TAG

Ahoj Charmings! :)
Dneska jsem si přichystala trošku delší TAG, který právě koluje po internetu. A o co tedy půjde? O to, že vám od téměř každé kosmetické značky, kterou vlastním, ukážu její podle mě nejlepší dekorativní produkt. Takže půjde tak trochu i o mé svaté grály. Proto jsem se rozhodla dát tento TAG až na konec roku :)

Ještě než začnu, tak vás chci upozornit na probíhající Giveaway, kterou najdete ZDE

Alverde
Když se řekne Alverde, vybavím si hlavně jejich gel na obočí. Na ten jsem při focení ale doslova zapomněla. Ale i rtěnky nemají špatné :)



Astor
K Astor jsem si nějak nenašla prostě cestu. Jejich stojan v drogériích mě absolutně neláká. Mají údajně dobré Lip Buttery, tak si budu muset pro nějaký asi skočit :)


Avon
Avon je kosmetika, kterou moc nevyhledávám a ani k ní už nemám moc přístup. Na střední škole jsem si ji nakupovala hodně, protože spolužačky přinesly do školy každou chvíli leták. Každopádně, z jejich dekorativní kosmetiky mě nezaujalo nic tak moc, abych to tu musela zmínit. Tak alespoň vyjímečně ukážu tento tělový sprej. Vždycky jsem měla doma sbírku. No nemilovaly jsme je všechny?


Catrice
Catrice je jedna z mých nejoblíbenějších v drogérii sehnatelných značek. Bohužel se v Ostravě dá sehnat jenom v jedné jediné drogérii, což je celkem škoda. Mají skvělé rtěnky, tužky na obočí, ale hlavně...korektory. Camouflage korektor je jeden z nejlepších, které můžete v drogériích sehnat. Jak můžete vidět, já mám jeden už úplně vymletý :)




Dermacol
Tady nemůžu dát nic jiného než jejich dvoufázové rtěnky :)




Essence
Abych řekla pravdu, Essence mě už moc nebaví. Je to kosmetika, která je zaměřená hlavně pro slečny, které s líčením začínají a já jsem už trochu někde jinde. Občas je sem tam nějaká limitka fajn. Já pro vás vybrala ale paletku All about Bronze, která vůbec není špatná :) Zároveň musím říct, že jejich tužky na oči jsou jedny pro mě z nejlepších.


Gabriella Salvete
Když se řekne Gabriella Salvete, okamžitě se mi vybaví její dokonalé laky. Ať už ty ze stálé kolekce, tak pískové, glitterové...všechno toto umí Gabriella perfektně :)


KIKO
Od této značky jsem měla možnost vyzkoušet zatím jenom jeden produkt. Byla to tato "tvářenka" ale ve skutečnosti tam je i bronzer i rozjasňovač. Moc krásně voní po vanilce, je opravdu perfektní. Jedná se o Sun Bronzing Blush v odstínu 103 Marlachi Pink.


L'Oreal
L'Oreal má opravdu skvělé řasenky. Musím říct, že málo kdy se najde některá, která mi nesedí. Taková Miss Manga v růžovém provedení je opravdu skvělá. Já ale pro vás vybrala tady rtěnku a sice z jejich Nude kolekce. Této si vážím úplně nejvíce, protože tento odstín je v Česku nesehnatelný. Je to Cheryl's Nude, od zpěvačky Cheryl Fernandez-Versini (možná ji někdo zná pod starým příjmením Cole), kterou já mám hrozně ráda :)


Makeup Academy (MUA)
U této značky jsem neměla možnost vyzkoušet nic jiného než jejich stíny a rtěnky. Rtěnky mi přišly nic moc, zalézají do vrásek, mají malou výdrž. Stíny jsou už o něco lepší. Tato paletka mě zaujala jak svým designem, tak i stíny vevnitř.




Makeup Revolution
Touto značkou jsem celkem taky nepolíbená. Vyzkoušela jsem zatím jenom jednu jedinou tvářenku, ale je moc fajn :)


Maybelline 
Maybelline je jedna z mých nejoblíbenějších drogérkových značek společně s Rimmel London. Mají skvělé rtěnky, tvářenky ale hlavně, je to značka známá pro jejich stíny Color Tattoo, které jsou opravdu perfektní.


Milani
Nevím proč, ale tato značka si mě moc nezískala. Jejich rtěnky mě nelákají, stíny taky ne, ale tvářenky mají opravdu skvělé.


Miss Sporty 
jsem nikdy neměla ráda a asi ani už mít nebudu. Jejich stojan mi příjde jak pro holky, kterým je okolo třinácti let. Skoro nikdy se u něj nezastavím :(

NARS
To už je trošku jiný šálek kávy. Co si ale budeme povídat, NARS je hlavně o tvářenkách :)


Oriflame
Mluvíme-li o Oriflame, je to pro mě něco jako Avon, akorát s tím, že od Avon jsem vyzkoušela mnohem více věcí. Přesto Oriflame má jeden produkt, který je pro mě jakýsi svatý grál. Málo koho asi překvapí, že to jsou jejich slavné kelímky, které mám doma hned v pěti variantách :) 


Physicians Formula
Tato značka mě uchvátila už na první pohled. Všechny jejich produkty jsou tak krásně dělané a balené, že prostě doma musíte alespoň jeden mít. A s touto tvářenkou se určitě nikdy nespletete :)


Rimmel London
Rimmel je má absolutně nejoblíbenější drogérková značka. Jejich pudr Stay Matt si pochvalují skoro všichni. Co ale ještě perfektně umí, jsou rtěnky. Miluji řadu Kate a taky jejich Provocalips, který je pro mě jeden z největších objevů tohoto roku! :)



Sleek
Tato značka je podle mě absolutní špičkou levných paletek stínů. Paletka stojí kolem 280 Kč a já jich mám hned několik. Stíny jsou krásně máslovité, nepráší, jsou velmi dobře pigmentované. Pokud teda nějakou paletku hledáte, určitě jděte do Sleeku. Můžete si vybrat minimálně z patnácti krásných paletek :)


Urban Decay
Moje srdcová záležitost co se stínů týče. Lepší jsem nikdy nevyzkoušela, taky se to ale odrazí na ceně. Jedna tato paletka stála 1600 Kč, ale opravdu nádherné barvy, dokonalá pigmentace, co víc si přát? :)


Yves Rocher
A jako poslední značku tady máme tuto přírodní kosmetiku. Má skvělé balzámy, dále pečující kosmetiku, užasné sprcháče, svíčky, cokoliv. Já ale vybrala tuto rtěnku, protože to byl můj úplně první produkt od této značky :)


A jaké jsou vaše oblíbené produkty? Máme nějaké společné? :)

Štítky: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,