Moje beauty inspirace: BeautyyBird || My Beauty Inspiration

Ahoj Charmings!
Myslela jsem, že bych vám mohla představit jednu z mých nejoblíbenějších, vlastně nejoblíbenější Beauty Youtuberku. Dlouho jsem přemýšlela, jak tento článek pojmout, ale nakonec jsem se rozhodla, že budu psát prostě tak, jak mi to příjde na mysl. Bude to zároveň jediný článek na mém blogu přeložený i do angličtiny (omlouvám se za tisíc chyb), ale přišlo mi to vhodné vzhledem k tomu, že na můj blog chodí z nějakého důvodu i Američané a určitě ji znají :)

Hi Charmings!
I thought I'd like to introduce you one of my favorites, actually my the most favourite Beauty Youtuber. I have long wondered how to accommodate this article but I finally decided that I would write it just as it comes to my mind. As well it is the only article on my blog translated into English (sorry for thousand mistakes) but I thought it is appropriate due to the fact that my blog read also Americans for some reason and I am pretty sure they know about BeautyyBird. 

Yasmin, na youtube známá jako BeautyyBird, má 23 let a žije v Kalifornii, kde i vyrůstala. Původně pochází z Mexika, což je místo, kde se narodila. Miluje psy, ráda cestuje, hraje americký fotbal a nebo chodí na pláž. Nejraději však se věnuje kosmetice, která je jejím velkým koníčkem :)

Yasmin also known as BeautyyBird on Youtube is 23 years old Beauty Vlogger from California, originally born in Mexico. She loves dogs, travelling, playing soccer and going to the beach, but her the biggest hobby is cosmetics.

Na její youtube kanál jsem narazila tuším v říjnu roku 2014, kdy jsem na youtube vyhledávala looky s Urban Decay Vice 3 paletkou, která mě na první pohled hned zaujala. Velmi jsem uvažovala nad její koupí a tak mě zajímalo, co s touto paletkou vytvářejí ostatní blogerky. A tak jsem objevila toto video:

I found her Youtube Channel in October 2014. I was looking for some tutorials with Urban Decay Vice 3 Palette, so I found this video: 


Nedalo mi to a okamžitě jsem šla hodit oko na další její videa. V té době nebyla na americké poměry ještě slavná. Měla "pouhých" 50 000 odběratelů a já nechápala, jak může mít tak málo. Zkoukla jsem všechna její videa, kterých v té době ještě bylo docela málo, a stala jsem se její další odběratelkou.

After I watched this tutorial I had to watch another videos made by this gorgeous girl. She had "only" 50K subscribers in this time. I saw all her videos and became her new subscriber.

Paletku jsem si koupila, vyzkoušela jsem pár looků podle Yasmin a dokonce mi i odepsala, že vypadají dobře, což mě samozřejmě velmi potěšilo :)

I bought the palette and made some looks inspired by Yasmin. She saw it on instagram and wrote me that it looks pretty so I was really happy for that. 

Těším se na každé její nové video a musím říct, že za tu dobu, kterou ji sleduji, se Yasmin posunula hned o několik levelů dále. Začala točit i další formáty, jako jsou oblíbenci za určitý měsíc, nebo lookbooky, které taky ráda sleduji.

I look for every new video and I have to say, she is better and better with every new video. She also has videos like Favourites or LookBooks with I am obsessed too.


Velmi si ji vážím i za její Get Ready With Me videa, která jsou sice dlouhá, ale mě velmi baví a opravdu se vyplatí počkat si až do úplného závěru. Každé GRWM obsahuje totiž i bloopers, které mám velmi ráda. Střelené a bláznivé lidi mám totiž nejraději :)



I very much appreciate her for get ready with me videos. I always can't wait for the end of videos because of bloopers, which I love. I adore crazy people :)



Dnes má Yasmin téměř 300 000 odběratelů, je slavná a byla hostem i na takových akcích, jako je BeautyCon v New Yorku, kam bych se rozhodně alespoň jednou ráda podívala! :) Proč něco takového není i u nás v Evropě? Pokud bych mohla potkat jenom jedinou zahraniční Youtuberku, a měla bych na výběr, tak by to byla právě Yasmin, která z vlogů působí velmi mile, zábavně a přátelsky :) Což samozřejmě určitě i Zoella nebo třeba Bethany Mota, ale Yasmin mám prostě nejraději :)

In this time she has about 300 000 subscribers, she's famous and she was a guest at BeautyCon in New York. I wish I could be there one day. Why we don't have something like that here in Europe? If I could meet only one Youtuber It will be Yasmin. She looks so nice, funny and friendly in her vlogs :) Of course I know, Zoella and Bethany Mota are nice and kind too, but Yasmin is my the most favourite Youtuber ever. I hope I'll meet her one day :) She's a star :)


 A kdo je vaší největší beauty inspirací? :) Mám vydat i moji inspiraci z České republiky nebo Slovenska? :) Budu se na vás těšit u dalšího článku! :)

And who is yours the most favourite beauty guru? I can't wait to see you in my next blog post :) Bye :)

Štítky: , ,