Moje Inspirace: The Nattiness

Ahoj Charmings!
V dnešním článku pod rubrikou Moje inspirace bych vám chtěla představit blogerku, moderátorku, youtuberku a finalistku České Miss 2016, The Nattiness!

Na youtube kanál The Nattiness jsem narazila díky holkám z A Cup of Style, kdy Lucka jela do Ameriky na Work&Travel a Natty jela s ní. Nevěnovala jsem jí větší pozornost, ale pak jely zase spolu, tentokrát na Erasmus do Anglie. A tehdy jsem začala Naty sledovat opravdu pravidelně. 

A proč jsem si vybrala pro tento článek zrovna Natálku? Pro způsob, jak si umí užívat života. Užívá si každý okamžik, cestuje, za den toho dokáže stihnout opravdu hodně a opravdu ŽIJE. Spoustu článků najdete na jejím blogu www.thenattiness.com, ale mnohem víc to uvidíte i v jejích videích.

Vybrala jsem pro vás jedno z mých nejoblíbenějších, které Natty v poslední době vydala. Opravdu vystihuje to, jak Natty dokáže naplno žít. Za shlédnutí stojí ale opravdu všechny videa :)


Příští týden už poslední článek na toto téma! Kdopak to asi bude? :)

Štítky: , ,