Urban Decay Vice 4 Palette recenze

Ahoj Charmings!
Je to už téměř rok, co jsem vám v tomto článku recenzovala Urban Decay Vice 3 paletku. Ale rok se s rokem sešel a já mám pro vás další vydání z úžasné Vice řady :)


V roce 2014 jsem musela paletku dostávat do Česka až z Ameriky. Tuším ale, že od dubna roku 2015 je konečně tato značka k dostání i v brněnské a pražských Sephorách, takže když jsem byla v listopadu v Praze, hned jsem pro tuto krásku běžela. Proč nemůže být UD i v naší ostravské Sephoře?

Urban Decay obaly prostě umí. Líbí se mi jak krabice, ve kterých paletku prodávají, tak taštička, ve které je paletka ukrytá. Samotná paletka je ale naprosto dokonalá, jak svým obalem, tak i barvami stínů.


Vyfotit samotnou paletku je docela oříšek. Přechází přes všechny možné i nemožné barvy. První fotka je focená a neupravovaná, prostě tak, jak byl objektiv schopen ji vzít. Druhá je focená mobilem a dána na instagram s využitím několika filtrů, které paletce dávají na fotce barvu, jakou má více méně i ve skutečnosti. Je barevná jako duha, od modré až po červenou :)


Teď už k samotnému obsahu paletky. Opět jsme se dočkaly 20 krásných barev, oboustranného štětce a velkého zrcadla.


Minulý rok byly barvy spíše teplejšího podtónu, letos jsou barvy naopak zase studeněší, až na Bitter (vlevo dole).

Pigmentace stínů je opět skvělá až na první sloupec, první tři světlé matné stíny tolik pigmentované nejsou, ale k blendingu jsou vhodné tak akorát :) Stejně jako Vice 3, i Vice 4 má skvěle poskládané stíny. Myslím, že jakékoliv quatro stínů, které v této dvacítce objevíte, vám vytvoří krásné looky. Barvy k sobě prostě ladí, ať už je dáte do kupy jakkoliv :) A to pouze když se držíte hranice čtyř stínů. Může tedy vzniknout téměř nekonečné množství variant líčení! :)

Teď už je asi správný čas vám ukázat swatche. Stejně jako loni, jedná se o jedno sáhnutí do stínu a přenesení na druhou ruku, což i přes to může někdy být zkreslené. Musím ale říct, že stíny jsou i na očním víčku opravdu krásné. Mám ozkoušené jak ty světlejší, tak hlavně i ty tmavé. Dokonce černá je opravdu černá :)

Swatche jsem tentokrát dělala po řadách a ne sloupcích :)


Stíny jsou krásně máslovité a nepráší tolik, jako u Vice 3, což beru jako obrovské plus :)  Co bych paletce vytkla? Snad jen to, že tam není jediný studený bílý stín, který by se dal použít jako highlight třeba pod obočí. Taky i vysoká cena je určitě pro některé mínus, paletka stojí 1600 Kč, ale tak s tím se musí u Urban Decay počítat.

Jinak ale za sebe paletku určitě doporučuji, jsem do ní zamilovaná. A nejraději bych běžela i pro Gwen Stefani paletku od UD, ale na tu už bohužel opravdu nemám momentálně finance :D

Ještě vám přihodím fotku obalu ze zadní strany, ať si můžete prohlédnout i názvy stínů.


Pro dnešek je to všechno. Jak se líbí paletka vám? :)


Štítky: , ,