SOCIAL MEDIA

čtvrtek 18. února 2016

Kousek vlastní galaxie u mě doma: Bh Cosmetics Galaxy Chic Palette recenze

Ahoj Charmings!
Pokud mě sledujete už delší dobu, tak jistě víte, že dnešní kousek je ten, který jsem si přála mít doma už několik let. Nakonec mi jej dala maminka  Ježíšek k Vánocům 2015.

Tato paletka od Bh Cosmetics mě zaujala hlavně pro její vzhled. Jedná se o 18 zapečetěných stínů, které jsou všechny laděné do jednoho motivu - galaxie. Na paletce se mi líbí také velké zrcadlo, ve kterém vidím celý svůj obličej. Problém ale je, že paletka se sama zavírá, pokud není o něco opřená.


Teď už k samotným stínům. Jak jsem zmínila, všechny jsou laděné do galaxie. Proto tyto zapečené stíny tak i vypadají. Najdeme tam některé jednobarevné, ale také i kombinované. A názvy stínů jsou taky skvělé! :)


Dokonce bych i řekla, že stíny jsou hezky barevně kombinovatelné a její návrhář si opravdu hezky vyhrál. Co se ale týče pigmentace, jsem trochu zklamaná. Ano, chápu, zapečené stíny se nechovají stejně jako ty ostatní, trochu jsem to i čekala. Některé stíny jsou pigmentované bohužel hůře, jiné lépe.


Myslím, že za cenu přes 500 Kč by na tom mohla být trošičku lépe. Na druhou stranu nápad se mi líbí, stínů je 18, takže ve finále to na tolik peněz nepříjde. Stíny se dají použít i na mokro, což rozhodně doporučuji, protože jsou pak krásně metalické a mnohem lépe pigmentované.
Na fotce uvedu jenom pár z nich.


Pro mě jako sběratelku paletek je určitě fajn, ji mít doma. Jsem nadšená z jejího vzhledu a těch barev. Dovedu si ale i představit, že by pro někoho mohla být lehce zklamáním.

Co si o této paletce myslíte vy? Zaujala vás? :)

7 komentářů :

  1. wow! what an awesome pallete! super cool!

    Giveaway on the blog! You can win a free pair of glasses! Have you entered yet?
    http://the-not-so-girlygirl.blogspot.pt/2016/02/giveaway-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je hlavně skvělá tím nápadem udělat ji ve stylu vesmíru ty jo, fakt klobouk dolů. Jinak ta pigmentace asi moc sláva není, jak tak koukám. Ale na druhou stranu ta cena je za takovouhle paletku fakt dobrá :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka vypadá naprosto dokonale, sice nic pro mě, ale jsem schopna ji ocenit :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Asi by mě štvalo, kdyby se paletka sama zavírala, ale výhodou je to velké zrcátko. Odstíny se mi líbí, ale odrazuje mě pigmentace. Ještě, že se dá použít na mokro, kdy je pigmentace o dost lepší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle paletka se mi moc libi a take jsem ji chtela, ale te pigmentace je skoda, i kdyz na mokro neni spatna :)

    OdpovědětVymazat
  6. přijdou mi, že jsou celkem dost zapečené, než se dostanu přes tu "tuhou" slupku, tak to celkem trvá, jinak jsou ty stíny krásné, taky ji vlastním :)

    amaya Usagi

    OdpovědětVymazat
  7. táto paletka vyzerá veľmi pekne, názvy originálne, ale počula som, že zrovna táto nie je úplne terno od BH cosmetics, čo je veľká škoda :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)