Nikdy jsem nedělala...TAG

Ahoj Charmings!
Z názvu článku to možná vypadá, jako kdybych nikdy v životě nepsala TAG. Ale tak to není :) Jenom se dneska pustím do TAGu, který se jmenuje Nikdy jsem nedělal/a...

Už z názvu je asi jasné, o co v tomto TAGu půjde. Úkolem je sepsat 50 věcí, které jsem nikdy v životě nedělala. To asi bude hodně těžké, takže se do toho rovnou pustím. Budu to psát prostě tak, jak mi to příjde pod ruku :)



quote, start, and new image
Zdroj obrázku

Nikdy jsem...
1. ...neřídila auto
2. ...nejela na Erasmus
3. ...nejela na nějaký festival
4. ...neužila drogu (myšleno jako marihuanu a takové věci, alkohol tady nepočítám :D)
5. ...nešla na piercing nebo tetování
6. ...nesnědla makronku, protože jsou v ní ořechy :(
7. ...nejedla mořské plody a ani po tom netoužím
8. ...nebyla na živém koncertě nějakého českého interpreta
9. ...nebyla na jiném kontinentě než v Evropě a Africe
10. ...nechodila do tanečních

11. ...nezpívala na karaoke
12. ...nepropadla (i když musím říct, že v prváku na gymplu tomu nebylo v matice tak daleko)
13. ...nespala ve stanu (ale pod širákem ano!)
14. ...neměla rovnátka
15. ...nebyla dobrá na tělocvik
16. ...nešla s něčím na operaci (a taky doufám, že se to nikdy nestane!)
17. ...neměla v zubu kaz (taky doufám, že se to jen tak nestane)
18. ...nestátnicovala (ZATÍM! doufám, že se mi státnice letos úspěšně povedou)
19. ...nepracovala na plný úvazek (zatím :) )
20. ...nebyla v rádiu, i když jsem měla tu možnost :)

21. ...neukradla nic v obchodě
22. ...nebyla na horách
23. ...nebyla v televizi
24. ...nedojila krávu nebo nějaké jiné zvíře
25. ...neuměla plavat
26. ...neletěla balónem
27. ...neviděla How I met your Mother
28. ...neměla dlouhé vlasy
29. ...neměla sestru
30. ...neutekla z domu

31. ...neměla neomluvenou hodinu ve škole
32. ...neměla neštovice
33. ...nelyžovala a nestála na snowboardu (ale chtěla bych to umět!)
34. ...nevyhrála žádné peníze (bohužel :D)
35. ...neusnula na párty
36. ...nejela na motorce
37. ...neměla na sobě overal (pokud nepočítáme nějaké miminkovské dupačky a podobně :D)
38. ...neměla iPhone (zatím!)
39. ...neměla Pandora náramek
40. ...nebyla v letním kině

41. ...neměla žádnou narozeninovou párty jako překvapení od kamarádů (vždycky to organizuji já :D)
42. ...neuměla hrát na žádný hudební nástroj
43. ...nevyhrála v bowlingu
44. ...nebydlela v rodinném domě
45. ...nebydlela na vesnici
46. ...neměla kočku
47. ...nevyhrála nějakou cenu nebo soutěž
48. ...nešla na výšlap
49. ...nebyla v karavanu
50. ...nebyla v Dinoparku

Musím říct, že dát do kupy 50 věcí, které jsem nikdy nedělala, bylo opravdu hodně náročné! Pokud pro mě máte nějakou takovou podobnou challenge (která se dá udělat ve formě článků) nebo TAG, napište mi ji do komentářů a třeba se brzy objeví tady na blogu! :)

Štítky: ,