Trochu řádu u chaotické dívky aneb jak si organizuji svůj diář

Ahoj Charmings!
V dnešním článku bych vám ráda ukázala kousek z mého soukromí. V rychlosti vám úkážu svůj diář, na který jsem hodně pyšná, líbí se mi a mám ho vždycky při ruce. Zapisuji si do něj jak poznámky ze školy, tak i různé schůzky s kamarády a věci na blog :)

Tento diář je z Lidlu, stál tuším 99 Kč a je i na rok 2017! Něco podobného filofaxu jsem sháněla už dlouho a konečně to mám a za mnohem lepší cenu :)


Když diář otevřu, vidím spoustu přihrádek, do kterých jsem si dala lepíky. Hodně lepíků :D
Diář je rozdělen na několik částí, konkrétně: kalendář, aktuality, poznámky, informace a adresy. Každá tato kategorie je rozdělená "černou stránkou", které jsem si vylepšila tím, že jsem si na ně nalepila citáty :)


Na začátku každého měsíce mám vždycky přidělaný dvojlist, který používám na blog. Zapisuji si tam, kdy výjde jaký článek. Tady se třeba můžete podívat na leden :)


Důležité poznámky, ty které se týkají nejčastěji asi školy, mám ještě takhle označené.


Na konci kalendáře mám takovou kapsičku, do které můžu schovat nějaké drobnosti, které bych vážně nerada ztratila :)


Další jsou aktuality, pro mě něco jako To Do List. Zatím ale prázdné.


Vzadu v diáři byla ještě mapa Evropy :)


A jak jste na tom s diáři vy? Jste bez něj jako bez ruky nebo si raději vše zaznamenáváte do mobilu? :)

Štítky: ,