SOCIAL MEDIA

úterý 29. března 2016

Kosmetická abeceda: Eéé jako Essence

Ahoj Charmings!
Uhádnout, která značka bude v naší Kosmetické abecedě dnes, bylo celkem jednoduché. Jaká značka se vám jako první vybaví pod písmenkem E? Jistě Essence. Troufnu si říct, že každá z nás v naší pubertě na této značce při líčení začínala.


Essence je dostupná zejména svou cenou, ale také ji najdete téměř v každé drogérii. Některé DM drogérie jsou vyjímkou. Mě je tato značka sympatická tím, že netestuje na zvířatech. A to ani své výrobky, ani jednotlivé složky, které produkty obsahují.

Essence se zaměřuje zejména na dekorativní kosmetiku. Co mě velmi těší, jsou některé limitované edice, které má tato značka snad každý měsíc. Dají se v nich najít opravdu pěkné kousky.

Bohužel musím říct, že se někdy cena projeví na kvalitě produktu. Už se mi podařilo bohužel vyhmátnout pár méně kvalitních. Na druhou stranu jsem ale objevila i pěkné kousky, s kterými jsem velmi spokojena. 

Mezi můj nejoblíbenější produkt od Essence jistě patří tento korektor v tyčince. A jaký oblíbený produkt od Essence máte doma vy? :) 


Troufnete si odhadnout, jaká značka se v naší Kosmetické abecedě objeví příště? Bude začínat na písmenko F! :) 

15 komentářů :

  1. Můj oblíbený produkt od Essence je paletka očních stínů All about Bronze, a krém na ruce ze zimní kolekce Winter? Wonderfull! Miluji tyhle dva produkty :) Ovšem produktů od této značky mám víc doma, našla bys mezi nimi například nějaké rtěnky, ty řasenku, ale tyhle dva produkty - paletka a krém jsou pro mě best od této značky! :) Moc pěkný článeček, těším se na další díl :) Předpokládám, že pod F bude Flormar :)

    OdpovědětVymazat
  2. Essence mám ráda, dostupná kosmetika a celkem fajn, hlavně rtěnky a laky používám.
    F by mohlo být třeba Flormar

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky a laky od Essence naprosto zbožňuju a vždycky se těším na nové limitky :) Pokud to máš taky tak, tak tě zvu k soutěži, kterou mám zrovna na instagramu: https://www.instagram.com/p/BDiIF6nCluo/?taken-by=fitblanka

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Essence ráda na jednu stranu má teda pěkné kosmetické propadáky(ale jaká kosmetika ne?!), ale některé produkty jsou zas bomba! ♥ Já mám ráda řasenku Lash Princess od nich :)


    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Tento produkt nemám a asi ani nepořídím. Já prostě ty coversticky nemusím. Od Essence používám už řadu let klasickou černou tužku, pudr a ještě pár produktů.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych typla Flormar, žádná jiná kosmetika na F mě nenapadá :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Já korektory od Essence vůbec nemusím :( Co mi ale naopak od Essence přijde boží, jsou produkty na obočí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Pár produktů od Essence mám moc ráda, poslední dobou jsem si zamilovala jejich rozjasňovač z vánoční limitky.

    OdpovědětVymazat
  9. Essence je prostě klasika, mám doma několik kousků od této značky a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý článok :) Essence je vždy stávka na istotu, pretože ich veci mi vždy vyhovovali :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem asi jedna z mála, která Essence v lásce nemá. Nejvíc nesnáším jejich laky a rtěnky, protože vůbec nevydrží a jsou to pro mě vyhozené peníze. Ale třeba pudry a tvářenky nejsou až tak hrozné, ale radši si pár korun připlatim a půjdu do RL. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  12. Essence kosmetiku moc ráda nemám, hodně produktu mi přijde nekvalitních :-) a F jako Freedom..

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)