Lucy's Chart - Únor 2016

Ahoj Charmings! :)
Měsíc únor utekl jako voda a jsem tady s novou Lucy's Chart. Rovnou se na to vrhneme :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Ten bohužel tento měsíc asi nebyl, nebo nebyl tak silný, abych si ho vybavila.
  
2. Nejoblíbenější písnička
PillowTalk od Zayna. Udělal dobře, že od One Direction odešel :) Písničku poslouchám pořád dokola, že ji už umím i zpaměti :)


3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Po velké zimní pauze se vrátili na obrazovky upíři, takže The Vampire Diaries a The Originals :) Co se týče filmu, moc ráda jsem se podívala na jeden z mých nejoblíbenějších filmů mého dětství - Past na rodiče s Lindsay Lohan :)


4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Asi to, že mi byla schválena teoretická část bakalářské práce. Doufám, že vám tady příští měsíc napíšu, jak ji mám už celou dopsanou. Protože zatím to tak nevypadá :/


5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Opět to byl tento tělový sprej od Victoria's Secret :) Používám ho teď denně :)


6. Propadák měsíce
Naštěstí se tento měsíc žádný nenašel. Nějak nemám teď možnost a čas zkoušet nové věci.


7. Koupená věc, ze které mám největší radost
To budou asi ty náušnice z ebay, které jste mohli vidět na blogu už minulý týden :)




8. Věc, o kterou jsem se s vámi prostě chtěla podělit
Pokud jste četli článek o tom, jak si organizuji diář, určitě vám neunikl tento citát :)


9. Co mě čeká a nemine v měsíci březnu?
Bohužel asi nic jiného, než dokončování bakalářky (jsem terpve v polovině, takže jsem opravdu zvědavá, jak to všechno stihnu, haha).

No a co čeká v měsíci březnu vás? :)  

Štítky: , , ,