SOCIAL MEDIA

středa 9. března 2016

Victoria's Secret tělový sprej recenze

Ahoj Charmings!
Dneska jsem si pro vás nachystala recenzi na tento skvělý tělový sprej od Victoria's Secret! Toužila jsem po něm hodně dlouho, až jsem si ho nakonec koupila na http://www.parfums.cz/.Vybrala jsem si vůni Strawberries&Champagne a myslím, že lépe jsem udělat nemohla.


Pozastavme se rovnou u toho balení. Ten obal je prostě nádherný. Kombinace růžové a zlaté vypadá opravdu skvěle. Je toho 250 ml a ubývá opravdu hodně pomalu. Mám ho doma už dva měsíce a příjde mi, že je úplně plný jako na začátku a to ho používám téměř denně. No pokaždé, když někam vyrážím.


Výdrž vůně je opravdu obdivuhodná. Prvně jsem jej zkoušela jenom na zápěstí (ráno) a zápěstí mi vonělo ještě večer, než jsem šla do sprchy, z čehož jsem byla opravdu příjemně překvapená. Na oblečení mi taky klidně zvládne půl dne až celý den, takže výdrž je pecková.
Musím říct, že je to jeden z nejlepších, ne-li nejlepší tělový sprej, který jsem kdy vyzkoušela a učitě si pořídím i další vůni :)


No a co říkáte na tuto nádheru od Victoria's Secret vy? :)

12 komentářů :

  1. Vyzerá úžasne. Pred nedávnom som rozmýšľala, či si ho mám zaobstarať. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Presne... Mám rada VS a momentálne od nich mám Mango temptation aj telový sprej aj telové mlieko (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vůně musí být opravdu skvělá. S tímhle tělovým sprejem nemám zkušenost, ale taky bych ráda nějaký vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodujem sa medzi tým a ešte jednou variantou, dúfam že s ním budem rovnako spokojná ako ty:)

    OdpovědětVymazat
  5. Spreje od VS mě lákají už dlouho, snad si konečně taky nějaký brzy pořídím :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si ji koupila spolu s tělovým mlékem a naprostá spokojenost. Zrovna uvažuji, že si pořídím i jinou vůni do zásoby :))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s týmto musím plne súhlasiť. Ja ho mám už tiež dlho a ubudlo mi len trochu. :) A mám pocit, že každý tento sprej vonia úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám Mango a Sheer Love, tenhle mám jako tělové mléko :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tělový sprej od VS před několika měsíci kupovala kamarádce k narozeninám a od té doby přemýšlím, že bych si ho pořídila i pro sebe :) Tvoje recente mě vážně nalákala, kdybych se rozhodla pro koupi, koupila bych si právě tuto vůni :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Uh, ešte som žiaden body mist od VS neskúšala, ale už ma to k nemu ťahá veľmi dlhú dobu, takže ešte jedna pozitívna recenzia a neodolám :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)