Jedno kafe denně...a někdy taky i dvě!

Ahoj Charmings!
Byli jste někdy na něčem opravdu závislí? Nebavme se o drogách, ale spíše čokoládě, sladkém, kávě. Cítíte se nepříjemně, když nějaký den kávu vynecháte? Pokud ano, jsme na tom pravděpodobně dost  stejně. Neříkám, že bych bez kávy nepřežila, určitě bych to nějak zvládla. Ale stejně jsou dny, kdy na kávu dostanu takovou chuť, že pokud si kafe nekoupím nebo neuvařím, jsem opravdu protivná.
Vlastně i teď s kávou na stole píšu tento článek...

Řekla bych, že mi nejde ani tak o ten kofein, protože si nemyslím, že by mě káva nějak významně probudila. Spíše jde o tu chuť té kávy, její vůni a hlavně o ten relax. Kafe mám spojené s něčím příjemným, relaxací a chvílí klidu. Ať už jsem doma nebo na kafi s kamarádkou, tak vím, že v tu dobu na chvíli prostě vypnu a nebudu myslet na své starosti.

Až na turka mám ráda skoro všechny druhy kávy. Doma si často vařím čokoládové cappuccino, no ale nejčastěji to je karamelové latte od Nescafé Dolce Gusto. Jistě všichni znáte :)


Ještě raději se samozřejmě nechám někde obsloužit. A to na místech, která mám nejraději. Tato fotka je pořízena z Cukrány u Babičky, kterou máme v Ostravě na Masarykově náměstí :)


Druhá fotka pochází z kavárny Daniel, kterou mohou Ostraváci najít kousek od tramvajové zastávky Důl Jindřich. I to je mé velmi oblíbené místo :) Toto kombo: Marlenka, kafe a džus vyšlo na pouhých 69 Kč :)


A ano, Starbucks jsem taky už párkrát navštívila :)



A jak jste na tom s kávou vy? Jste její milovníci, nebo vám příliš nevoní? A jestli je tady někdo další z Ostravy, budu ráda za doporučení na další skvělou kavárnu! :)

Štítky: ,