SOCIAL MEDIA

úterý 12. dubna 2016

Kosmetická abeceda: Eef jako Freeman!

Ahoj Charmings!
Koukám, že v minulém článku jste měli celkem problém uhádnout, jakou další značku v Kosmetické abecedě objevíte! Nebude to Flormar, ale Freeman :)


Freeman je americká značka kosmetiky, která byla v roce 1915 založena panem Larrym Freemanem. Kosmetika Freeman je známá zejména díky maskám na obličej, kterých můžete v obchodech najít velkou spoustu. Používají zejména botanické prvky jako jsou třeba granátové jablko, plody acai, avokádo, okurka, papaya, kustovnice čínská, ananas, grapefruit, aloe a výtažky z dalších známých rostlin a plodů. Všechny tyto produkty samozřejmě krásně voní.
Zároveň nesmím zapomenout zdůraznit, jak pěkné obaly tyto produkty mají.

Kromě masek na obličej můžete najít od této značky pleťové peelingy, tělové peelingy, tělové mléka nebo šampóny a balzámy na vlasy :)

Já vlastním pouze jeden produkt této značky, již zmíněnou masku. Vybrala jsem si masku s vůní granátového jablka a jsem s ní moc spokojená.


Pro dnešek je to všechno. Znáte tuto značku kosmetiky? Používáte masky na obličej? No a jakou značku na písmenko G očekáváte příště? :)

9 komentářů :

  1. Mám tuhle masku s avokádem a jsem s ní moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuto značku objevila teprve celkem nedávno, koupila jsem si jejich okurkovou slupovací masku a je vážně skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Masky od Freemana mám moc ráda. Tuhle jsem neměla. Maska na G? Tak to jsem opravdu zvědavá....že by Domácí výroba :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebude to maska na G, ale další značka kosmetiky na G :)

      Vymazat
  4. Tak tuhle značku popravdě vůbec neznám, ale určitě se na ní v blízké době mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevím, jestli jsem od nich něco měla :D ale na g tipuji třeba garnier ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto znacku nepoznam, ale uz len na oko vyzera velmi pekne, momentalne nemam doma, takmer ziadne masky, mala by som si nejake doplnit :)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá zaujímavo a som aj prekvapená pozitívnymi recenziami na ňu možno budem o nej dobudúcna uvažovať :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuto značku neznám, ale možná vyzkouším!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)