Lucy's Chart - Březen 2016

Ahoj Charmings!
Další měsíc tohoto roku je za námi. Letí to až moc rychle, nepříjde vám? Každopádně je první sobota v novém měsíci, takže vám přináším novou Lucy's Chart. Snad se vám bude líbit :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Ten, kdy mi přišel od vedoucí bakalářské práce, že ji mám konečně uznanou :)

2. Nejoblíbenější písnička
Ukážu vám hned tři songy! :)
Rozhodně to musí být jedna z mých nejoblíbenějších písniček vůbec, One Republic - I lived :)


Zároveň vám ale chci ukázat ještě dva klipy, které vyšly 31. 3. 2016. První je Dangerous Woman od Ariany Grande, druhý Kiss It Better od Rihanny. Obě písně jsou úžasné :)



3. Nejoblíbenější film/video/seriál
O nejoblíbenější video se postarala Alison Henry s tímto skvělým tutorialem :)

  
4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Nejvíc pyšnou mě udělalo to, že se mi konečně podařilo dopsat bakalářskou práci :)

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Nejoblíbenějším produktem stále zůstává tento tělový sprej od Victoria's Secret :)


6. Propadák měsíce
Žádný vyloženě propadák jsem nenašla.


7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Bohužel nebyla...já si totiž v měsíci březnu vůbec nic nekoupila. Taky nechápu, jak jsem to dokázala :D


8. Věc, o kterou jsem se s vámi prostě chtěla podělit
Pokud jste z Ostravy, určitě si zajděte do Fresh Freaks bistro, které najdete na ulici Českobratrské, kousek od Husova sadu. My si tam se spolužačkama daly tento skvělý burger :)


Zároveň bych vám ráda ukázala konečně dokončenou bakalářskou práci! :) 


9. Co mě čeká a nemine v měsíci dubnu?
Bohužel už zkoušky a pomalá příprava na státnice, které se budou konat na konci května.

Co bude čekat v měsíci dubnu vás? :)

Štítky: , ,