SOCIAL MEDIA

čtvrtek 21. dubna 2016

Růžové radosti v mém pokoji

Ahoj Charmings!
Myslím, že každá z nás má ve svém pokoji koutek, který má nejraději. Já jich mám hned několik. Do dnešního článku jsem vybrala mé oblíbené růžové věci, které můžete v mém pokoji najít. Pokud vás článek zaujme a budete chtít vidět i jiné barevné radosti v mém pokoji, stačí napsat do komentářů. A můžete klidně připsat barvu, kterou mám zvolit :)


Ani nevím, proč mě napadlo udělat koutek s růžovými flakónky. Recenzi na Victoria's Secret tělový sprej jsem už psala, můžete se na ni podívat ZDE. Další vůně je Scentini od značky Avon a třetí je malá Eiffelovka od Kristýnky. Všechny tři voní krásně, můžu je jedině doporučit.


Další růžovou radostí je tento náramek (složený z celkem 6 náramků), který stále vypadá jako nový. Moc často ho ven nenosím, tak asi proto. Kupovala jsem ho před několika lety v Tally Weijl.


Opravdu "nečekaně" mám i růžové kosmetické produkty. Růžové EOSy a pak dlouho trvající rtěnky od Dermacolu a Rimmel.


A samozřejmě nesmím zapomenout i na živou dekoraci. Kytička, která zdobí můj parapet.

A jaké růžové věci máte ve svém pokoji vy? :)

11 komentářů :

  1. Růžovo fialový koberecek mám :D pak trochu skříně :D vždyť to víš :D

    Udělej žlutý koutek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Orchideje jsou hrozně krásné kytky, taky je máme doma. :)

    OdpovědětVymazat
  3. V mém bytě je růzový pouze sprej od VS - ten stejný, který máš ty ;) A plyšová sovička, kterou jsem dostala za státnice :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad na článek! :) Já v pokoji toho růžového moc nemám - maxímálně tak šanony na papíry :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Očividne milujem ružovú farbu :) U mňa sa tej ružovej vyskytuje čo najmänej a vlastne tam možno ani nič ružové nenájdeš :) Ale o mne všetci hovoria, že moja izba vyzerá, akoby ju mal chlapec, pretože je ladená do Čínskeho efektu :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Toľko krásnych vecí! ♥ Ten VS´s telový sprej musí byť super, doma mám dva a sú dokonalé! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Pride of Paris je dokonalost sama!!

    http://muj-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne (: ten telový sprej od VS mám.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  9. Ta orchiej je krásná, my máme doma většinu roku jen zelené listy a obča se povede, že nějaká orchidej vykvete :-D
    Zvu tě, do 23.4. můžeš u mě na blogu soutěžit o magickou rtěnku a vzorek parfému: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  10. Juu Victorias Secret telovy sprej je top. Ja mám Love Spell ale veľm isom sa rozhodovala aj pre tento ... a nabudúce ho tam nenechám. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)