SOCIAL MEDIA

sobota 28. května 2016

3. Narozeniny blogu + narozeninová Giveaway!

Ahoj Charmings!
Opět tady máme po roce ten speciální den! Den, kdy můj blog oslavuje (již třetí) narozeniny!
Abych byla upřímná, musím se vám s něčím přiznat. Tento blog je první, který mi tak dlouhou dobu vydržel. Všechny ostatní blogy (tehdy ještě na blog.cz) jsem vzdala už tak po roce, roce a půl. Ale tenhle ne. Stále mám nápady na články a blogování mě stále velmi baví. A to díky vám! Mým věrným čtenářům! Díky vám mě blog velmi naplňuje. A proto jsem se rozhodla opět uspořádat narozeninovou giveaway, kterou najdete na konci článku :)

Pokud můj blog sledujete už dluho, víte, že jsem na každé blogové narozeniny dělala číselný souhrn, takovou statististiku blogu a hodlám v tom pokračovat i letos. Na tu předchozí se můžete podívat TADY

Statistika ke dnešnímu dni je taková:
455 publikovaných příspěvků
87 957 zobrazení blogu
3 050 publikovaných komentářů
327 pravidelných čtenářů
31 odběratelů přes Google+
248 odběratelů na facebooku
42 odběratelů přes bloglovin (+ 36 sledovatelů mého profilu na bloglovinu)
252 odběratelů přes instagram

Hrozně moc vám za tato krásná čísla děkuji! :)

A jako poděkování jsem pro vás domluvila soutěž se Stoklasou. Protože se blíží léto a námořnický vzor bude letos trendy, vybraly jsme pro vás krásné hodinky a plážovou tašku v červeném námořnickém stylu! Ráda bych poděkovala zastoupení Stoklasa za tyto krásné ceny :)

 Více fotek a informací na e-shopu Stoklasa ZDE.

Více fotek a informací na e-shopu Stoklasa ZDE

Jak můžete tyto krásné ceny vyhrát?
1. Sledovat můj blog přes GFC (být pravidelný čtenář tohoto blogu) a Facebook
2. Dát like na FB stránku Stoklasa
3. Napsat do komentářů, jaký článek byste si rádi u mě na blogu přečetli.
4. Napsat váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.

Samozřejmě budu ráda, když mně budete sledovat i na instagramu, nebo jiných soc. sítích uvedených v menu :) Není to ale povinné, chci, aby to bylo z vašeho vlastního zájmu :).

Pokud chcete napsat komentář navíc, stačí sdílet tuto Giveaway (na FB, blogu, instagramu... kdekoliv) + hodit mi do vašeho druhého komentáře odkaz!

Giveaway poběží do 11. 6. 2016, výsledky budou na facebookové stránce blogu uveřejněny 12. 6. 2016. Výherce bude vylosován náhodně přes random.org.

Přeji všem hodně štěstí! :)  

Mějte se krásně, budu se na vás těšit u dalšího článku. 

23 komentářů :

  1. Jsem pravidelný čtenář -_-
    Stoklasu sleduju už dlouho -_-
    DIY!!!! :D
    Kristynaslapakova@seznam.cz (když je to nutný :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Cez GFC sledujem ako Monica Noir a na FB pod menom Monika Hudová ☺
    Stoklasa "lajkujem" taktiež pod menom Monika Hudová
    Čo sa týka článkov žiadne špeciálne želanie nemám, ja som s obsahom tvojho blogu spokojná a najradšej čítam kozmetické recenzie :)
    E-mail je monicanoir.personal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tvůj blog přes GFC jako Terulle Turynová, Facebook jako Tee Turynová
    Též lajkuji Stoklasu jako Tee Turynová
    Rozhodně se těším na další díl z destrukční knihy! ☺️ Ráda bych uvítala nějaké DIY, jak si ozdobit např. tašku, boty, atd.
    terkaturynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    ráda bych nějaké DIY :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přes Facebook i GFC sleduji jako Marťa Marešová. Tvůj blog je plný super článků a nejraději mám abecedu. Ráda bych tu viděla nějaké DIY, protože se ráda nechávám inspirovat. V případě výhry mě můžeš kontaktovat na mail martinamaresova8@gmail.com :) Hodně štěstí do budoucna !

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ke třem úspěšným blogerským rokům :) Doufám, že já se dožiji alespoň toho prvního :D :D :D

    Jsem pravidelný čtenář jako Sabina Krejčová, fb: Sabča Krejčová, email: sabina.krejcova@centrum.cz

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Zdenka Bušová
    Fb: Zdeni Bušová :)
    zdenulik84@azet.sk
    skvelý blog, a uvítala by som DIY :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Barborka
    FB: Barbora Bačíková
    Najradšej mám random články plné pekných fotiek :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, určite by som si rada prečítala zopár článkov venovaných DIY, kedže takéto články milujem a ako kreatívna duša sa rada inšpirujem :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Mirka Škampová
    FB Miroslava Škampová
    Mě by zajímaly nějaké letní tipy, tak nějak zeširoka = výlety, kultura, letní móda, garden party...něco v tomto duchu :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Třeba nějaké DIY. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC verun
    FB Veronika Ka
    verun33ka@seznam.cz
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724236994505385
    DIY, recepty :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC verun
    FB Veronika Ka
    verun33ka@seznam.cz
    https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1724236994505385
    DIY, recepty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vždycky moc ráda čtu o věcech z běžného života.
    macu@seznam.cz
    GFC, FB Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda bych si přečetla něco o skladování kosmetiky, nebo nějaký super vlasový návod, nebo návod na líčení.

    Sleduji Tě na:

    FB/Nikuska Oktuhlicová
    GFC/Nicole Blog
    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc gratuluji! To už jsou opravdu krásné čísla! :) Moc se mi u tebe líbí Beauty články a taky ty z života :)
    GFC, FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Dominika Gresh
    FB: Dominika Grešová
    Rada by som si prečítala nejakú recenziu na samoopaľovacie krémy...chcela by som totiž niekedy vyskúšať.
    dominikagresh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Som pravidelný čitateľ tvojho blogu a Stoklasu mám veľmi rada. :)
    Uvítala by som nejaké recenzie na kozmetiku, poprípade nejaký outfitový članok. :) Každopádne to už nechám na tebe. :)
    bibiana.navratilova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    zdielam tu

    OdpovědětVymazat
  20. gfc nikola benková
    fb Nika Benko
    :) ja nejake rady na dobre opalovanie , ale tesim sa vsetkym recenziam mna to velmi bavi
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. GFC, FB: Lucka Sondová
    Noo, já mám všeobecně ráda třeba receptíky, zvlášť pečení :)
    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Já mám velmi ráda kosmetické recenze

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky...

    Sleduji jako Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    Ja bych se rada podivala na nejake tvorive DIY.. Pak treba nejaky nehtovy clanek... Nebo nejake nove Balea recenze..

    Stoklasu mam velmi rada..Tam tvorivy clovek najde uplne vsecho a bohuzel pro nase penezenky i daleko vic...
    Ty jejich slevy a vyprodeje jsou nejhorsi... :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)