Co mi v poslední době leze na Youtube na nervy?

Ahoj Charmings!
Jak se dneska máte? Poslední dobou zjišťuji, že přestávám sledovat Youtubery čím dál tím víc. Vyskytují se všelijaké kauzy, které kazí jméno a pověst všem Youtuberům a tak trochu vrhají špatné světlo i na nás blogery. A co mi tedy vadí?

Zdroj obrázku

1. Kauza sýr
Pokud alespoň trochu sledujete youtube, facebook nebo jinou sociální síť, nemohla vám uniknout "kauza sýr". Celé Česko se dozvědělo o rozpékacím sýru jedné nejmenované značky, protože jedna nejmenovaná Youtuberka udělala reklamu na tento sýr ve videu "Haul". Nejen, že to v "haulu" nemá co dělat, ale hlavně to podala tak, že to nebyl žádný sponzoring a že za to vůbec nedostala zaplaceno (ale na první pohled bylo poznat, že za to zaplaceno dostala). 
Sami víte, že i já se nebráním určitému typu spoluprací, ale vždy vám do článku napíšu, zda jsem si produkt koupila sama nebo jsem ho dostala. A navíc...nepřijímám každou spolupráci. Znám svou cenu. Myslím, že každému je úplně jedno, co si kdo maže na chleba, i kdyby to mělo být zlaté máslo.

No...a teď celý český youtube rybníček řeší tento zapékací sýr. Takže reklama splněna. Firma si může mnout ruce...

2.Youtuberky dostanou oblečení jako formu spolupráce, ale když jim není dobré, prodávají to na vinted
Toto mi opět příjde dost nečestné...proč by měl někdo prodávat něco, co dostal zdarma? Když jim nějaká věc ze spolupráce není, proč to nepošlou dál třeba kamarádce? Proč youtubeři vydělávají na svých fanoušcích, bez kterých by tu spolupráci ani neměli?

3. Mazání komentářů 
Stále nechápu, proč má někdo potřebu mazat komentáře (na youtube, instagramu, kdekoliv), které obsaují jenom trochu kontruktivní kritiky. Pak vznikají zbytečné dohady, nesmysly, nesrovnalosti. Pokud neobsahuje komentář vyloženě sprosté slova nebo opravdu silný útok na daného člověka, nevidím důvod je mazat. 

4. Vylévání si srdíčka na facebooku jak je život Youtubera těžký
Bystřejší z vás jistě pochopí, že bod 3 a 4 spolu velmi úzce souvisí. Prostě nechápu lidi, kteří mají potřebu se neustále litovat a být litováni. A ještě k tomu všechno zveličovat a dramatizovat. Obzvlášť, když si za velké množství "hejtů" můžou sami (a neuznají vlastní chybu). 

5. "Nákupy"
Dost často se mi taky stává, že se chci podívat na nějaké nakupovací videa, ale místo toho vidím akorát video poskládané z věcí, které jim přišly v rámci spolupráce. Potom ale přece název Nákupy/Haul ztrácí svůj význam. Taky do nakupovacích článků necpu to, co mi přišlo v rámci spolupráce. V tomhle musím vychválit zejména Lou z GetTheLouk, která nejspíše moc dobře věděla, proč tento typ videí pojmenovává jako "Nákupy a Novinky" :)

A co štve vás na té naší Youtube scéně?

Štítky: