SOCIAL MEDIA

středa 4. května 2016

Urban Decay Alice Through the Looking Glass

Ahoj Charmings!
V dnešním článku bych vám ráda ukázala jednu novinku, která už pár dní koluje po internetu. Jedná se o novou paletku mé oblíbené značky Urban Decay s názvem Alice Though the Looking Glass. Jak jiste víte, v nejbližší době by měl vyjít v kinech druhý díl Alenky. Značka Urban Decay se nechala inspirovat a vytvořila novou paletku dvaceti stínů a pět rtěnek.


Na rovinu musím říct, že balení mě tolik nezaujalo. Je bláznivé, inspirované Alenkou, ale myslím, že to Urban Decay umí i lépe. Tato paletka má dvě patra. V prvním patře najdete krásného modrého motýla a zrcadlo, které slouží spíše jako pěkný detail, než jako zrcadlo.
Ve spodní části paletky najdete už krásných 20 stínů.



Tady je už pohled přímo na odstíny:



A teď už k těm rtěnkám. Podívejte se na ty kouzelné barvy! Oranžová mě příliš nezaujala, ale ta fialová? Vypadá celkem pěkně. Neříkám, že bych ji asi nějak často provětrala ven, ale pro ten pocit mít ji doma! Bohužel, tato kolekce nedorazí do České Republiky.



Zde můžeme vidět i oficiální video značky Urban Decay: 


Jak zaujala tato kolekce vás? :)  

9 komentářů :

  1. Je neskutočne nádherná! Urban Decay vie, ako na to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Me se design paletky naopak moc libi, vypada opravdu bozsky, i kdyz ja bych takove barvicky asi nedokazala patricne vyuzit :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to dobre, no nezaujalo ma to :/ Ale článok je pekný :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se obal paletky zase moc líbí. Některé odstíny má pěkné a některé bych asi vůbec nevyužila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Obaly mě od pohledu zaujaly více než celkový produkt hlavně ta paletka. :)
    http://irresistiblesteffani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Táto edícia je tak nejako mimo môjho vkusu. Na prvý pohľad na mňa paletka pôsobí nudne a nezaujímavo, aj keď na očiach možno budú tiene krásne. Neviem či je to tým, že teraz majú každú chvíľu nejakú novú paletku, ale skrátka ma táto edícia neoslovila. Obaly mi prídu strašne gýčové aj u paletky aj u rúžoch. Ak už by som sa rozhodla investovať do drahšej kozmetiky, chcela by som skôr niečo viac elegantné. Na takéto výstrelky som zvyknutá u značiek ako Essence, Catrice či The Balm (zrovna u The Balmu ma ich obaly odradzujú od nákupu najviac :D ). Niekomu to môže prísť rozkošné, mne to pripadá strašne načančané ba až gýčové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak čo som potom pozerala na recenzie, tak rúže aj paletka majú teda dosť priemernú až slabú pigmentáciu u niektorých odtieňov..

      Vymazat
  7. Ja nie som veľmi na paletky - neviem totižto s nimi pracovať - ale táto je neskutočne krásna. Páčia sa mi farby tieňov a ten tmavo-vínovo-červený-neviem-aký rúž. Naozaj škoda, že sa to nedá kúpiť v ČR... tým pádom predpokladám, že u nás v SR bude situácia úplne rovnaká.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)