Bc. Lucie aneb jak jsem bojovala se státnicemi!

Ahoj Charmings!
Poslední měsíc a půl (když počítám psaní bakalářky, tak dva až tři měsíce) byl pro mě opravdu krizový. Ti z vás, kteří mě znáte velmi dobře (nebo alespoň čtete poctivě mé články), věděli, že mě čekaly v květnu státnice. Podařilo se mi je úspěšně složit v pondělí, takže vám dnes píšu jako čerstvá bakalářka! :)

Na blog jsem nepsala vlastně celý měsíc, i když jste mohli nové články číst. Dala jsem si tu práci a články na celý květen jsem sepsala v dubnu, aby tady nebyla nějaká prodleva a aby to vypadalo, že žiju. I když jsem ve skutečnosti skoro umírala :D

Každé ráno jsem musela vstát a dělat to samé co den předchozí a den jemu předchozí. Věděla jsem, že vstanu a budu se učit. Dvě státnicové otázky denně. Každý den, téměř bez nějaké pauzy. Bylo opravdu těžké se přinutit.


Občas jsem to nezvládala, párkrát i brečela, že to přece nejde zvládnout, že je toho moc...ale jde to, musíte se do toho opřít a nevzdávat se. Měla jsem dokonce i extrémní stavy, ve kterých jsem si nedokázala uvědomit, jestli mi letos bude 22 nebo 23 (bohužel jsem brzy přišla na to, že už 23 :D). Také jsem se musela potýkat s obrovskými bolestmi hlavy, protože mozek na takovou zátěž prostě nebyl zvyklý.

První etapa byla zvládnout obhajobu bakalářky, ta se konala 9. května. Říkala jsem si, že když už se nezvládnu naučit všechno ke státnicím (protože mi to přišlo nemožné), tak alespoň zvládnu obhájit bakalářku, ať v srpnu nemusím dělat obojí. A zvládla jsem to, obhájila jsem ji celkem s přehledem, až jsem se sama divila.


To mě samozřejmě namotivovalo se ještě víc učit, protože kdo by chtěl dělat něco v srpnu, když už něco zvládnul v květnu? A tak jsem makala dál. Nejhorší pro mě byla asi neděle, den před státnicemi. To jsem opravdu věřila, že to nemůžu zvládnout. Byla jsem naučená, jak jsem nejlépe mohla, ale přece jenom, jsou otázky, které vám příliš nesedí a určitě si je nechcete vytáhnout.


Naštěstí se tak nestalo, vše dobře dopadlo a já vám tady můžu psát jako čerstvá bakalářka! :) Mám teď spoustu volna a naplánovaných pár článků na blog, do kterých se můžu konečně pustit, tak uvidíme, jak se vám budou líbit.

Mějte se krásně, budu se těšit u dalšího článku :)

Štítky: ,