Goodbye Damage nebo Welcome Damage? Garnier Goodbye Damage recenze

Ahoj Charmings!
Dnešní článek bude jedna z těch méně pozitivních recenzí. Pokud můj blog znáte už delší dobu, tak víte, že jeden z mých nejoblíbenějších šampónů na vlasy, je právě od značky Garnier Fructis z té jejich zelené řady.


Jenomže ten mi došel a já se rozhodla vyzkoušet od této značky nějaký jiný. A tak jsem sáhla po Garnier Fructis Goodbye Damage. Jednak proto, že byl v akci (stál zrovna nějakých 50 Kč), tak i proto, že si ho většina blogerek a youtuberek vychvalovala.


Bohužel to byla chyba. Pokud je ten zelený nejlepší šampón, který jsem kdy měla, tento je pak nejhorší. Jak si můžete všimnout na balení "odvrátí 1 rok poškození za 1 týden". Jenomže problém je v tom, že moje vlasy nikdy nebyly poškozeny tak, jako od té doby, co používám tento šampón. Lesknout se sice lesknou, ale vůbec se nedají rozčesat, jsou polámané, zadrhávají se v hřebenu, jsou zamotané a vzájemně zapletené.
Za mě tedy rozhodně ne.

Ale zajímala by mě vaše zkušenost s tímto šampónem. Zkoušel ho někdo? Jak sednul vám? :)

Štítky: , ,