Mé oblíbené instagramové účty

Ahoj Charmings!
V dnešním článku bych vám ráda představila instagramové účty, na které koukám nejraději (když samozřejmě nepočítám své přátele).
Rozdělila jsem to na dvě kategorie - celebrity a blogeři/youtubeři. Tak se pojďme rovnou podívat, kteří z nich se dostali do mého výběru.

Celebrity

1. Nate Buzz
Díky Nathaniela mi vyzvání mobil od rána do večera. Abych pravdu řekla, skoro u všech těchto IG účtů mám nastaveno upozornění, které zazvoní, když dotyčný/á přidá fotku. A Nate přidává i třikrát denně. Focení ho velmi baví a kdyby nebyl herec, rád by byl fotografem. A podle toho jeho fotky i vypadají. No podívejte se někdy sami :)


2. Nina Dobrev
Moje nejoblíbenější herečka má život plný úžasných zážitků, které ráda sdílí na svém instagramu. I proto ji ráda sleduji.


3. Candice King
Další herečka z The Vampire Diaries, která momentálně nejčastěji sdílí fotky se svou malou dcerkou :)


Blogeři/Youtubeři

1. BeautyyBird
Moje nejoblíbenější beauty youtuberka. Dělá krásná líčení a ty právě většinou vystavuje u ní na instagramu. Takže se můžu dost často těšit, které video nejspíše brzy na jejím kanále výjde :)


2. Alison Henry
I její fotky se mi velmi líbí a taky u ní většinou vidím, jaké líčení brzo na youtube bude :)


3. The Nattiness
A aby dnešní článek nebyl čistě jenom o zahraničních insta účtech, vybrala jsem Natálku Kotkovou, naši Českou Miss World 2016, kterou sleduji nějaké už dva roky? :) Začala jsem ji tedy sledovat už jako blogerku/youtuberku, kdy ještě ani netušila, že se nějakou naší Miss stane :)


4. Martina Homoláková
A poslední pro dnešní článek je Martina, blogerka z Ostravy. Její fotky jsou opravdu krásné, všechny laděné do jednoho stylu. Její IG za to rozhodně stojí :)


A jaké instagramové účty máte rádi vy? :)

Štítky: , ,