SOCIAL MEDIA

pondělí 25. července 2016

Balea tělové želé - recenze

Ahoj Charmings!
Jak si poslední dobou můžete všimnout, nahromadila se mi spousta kosmetických produktů, takže vydávám recenze i v jiné dny, než je středa. Dnes se podíváme na všemi opěvované želé od Balei, které jsem si minulý měsíc koupila v Dm drogerii. Tak co myslíte? Zamilovala jsem si ho i já?


Jak jste si mohly dámy všimnout, toto želé je letní limitka, takže brzy z našeho trhu opět zmizí. Mě zaujalo nejvíce asi svou vůní, mělo by totiž vonět po melounu a mátě. Já z toho převážně cítím akorát tu mátu, ale vůně je to velmi příjemná. Jenom toho nesmíte na pokožku nanést moc, protože pak budete cítit na míle daleko.


Teď už ale ke konzistenci. Samozřejmě nejde popsat jinak, než jako želé. Příjemně se roztírá, hned se vstřebává a hezky hydratuje. Ale zatraceně díky té máty chladí. Proto doporučuji se s ním mazat, když jsou vedra, na to je opravdu ideální.


Za mě tedy rozhodně tento pomocník ano! Je ho 150 ml a stojí kolem 50 Kč, takže určitě neváhejte a pokud ho uvidíte, tak kupujte! Konečně je tady něco, co mě opravdu donutí, se pravidelně mazat :)

A co vy dámy? Zkoušely jste?

5 komentářů :

  1. Až na to, že trošku lepí a trvá déle než se vstřebá, dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som sa tohto želé bála len koli tomu že by som cítila z neho melon ale ked vravíš že matu citiť tak sa po nom obzriem:)) Takže menej ho treba dávať, no ja som mala telove maslo od cien kokosove a ked som ho použila každy sa ma pytal čo to mam hrozne bolo cítiť od vtedy si kupujem len kakaové:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě mamka ptala, čím jsem se polila, protože pro recenzi jsem dala na tu ruku toho hodně a bylo to pak opravdu dost cítit. Já z toho opravdu moc meloun necítím, spíše mátu nebo okurky :)

      Vymazat
  3. Ja toto telové želé úplne milujem, je úžasné! ♥ Dúfam že DM pridá aj ďalšie ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem ho nezkoušela, ale už často jsem na to koukala v drogérce
    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)