Cuccio Naturalé - Máslo na nehtovou kůžičku - recenze

Ahoj Charmings!
V dnešním článku si představíme hydratační tyčinku na nehtovou kůžičku, kterou jsem dostala od mé bývalé nehtařinky asi za 6. návštěvu u ní na nehtech. Už sice chodím dávno jinam, ale tyčinka mi zůstala stále, takže vám ji ráda představím.


Jak můžete na fotce vidět, tyčinka je s vůní granátového jablka a fíku. Tak začneme rovnou s tou vůní. Podle mě to vedle granátového jablka a fíku ani neleželo. Tyčinka voní jenom po tom máslu, ale nic míň nic víc.

Balení mi příjde barvou fajn, burgundy barvu mám moc ráda, takže po této stránce jsem spokojená. Méně už s tím, že tyčinka sice jde z balení krásně vysunout, zasunout zpátky už bohužel ne, takže to máslo musím zpět zatlačit prsty. To mi už celkem vadí. Možná jsem to manipulací poškodila sama, přece jen, mám tento produkt už dlouho, ale pamatuji si, že to nešlo už od samého začátku.


Co se týče toho nejdůležitějšího - zda tyčinka dělá to co má, tedy hydratuje nehtovou kůžičku, tak ne, nedělá. Myslím si, že mnohem lepší službu mi udělají krémy na ruce, než tento produkt. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale rozhodně bych si ho sama nekoupila. Hledala jsem něco, co zachrání mou kůžičku před opotřebováním v důsledku nošení gelových nehtů, ale za mě tedy toto ne. I moje nová nehtařinka se po modeláži nehtů o mé ruce a kůžičku postará lépe, než toto.

Zkoušela některá z vás tento produkt? Pokud ano, byla jste s ním spokojena?

Štítky: , ,