Nákupy, Muzeum hraček & ZOO Olomouc

Ahoj Charmings!
Je úterý odpoledne a právě jsem se vrátila ze ZOO Olomouc. Rozhodla jsem se, že vám popíšu další dva dny mých společných dnů s Kristýnkou. Článek vychází se zpožděním, protože to teď jinak bohužel nestíhám a nechci tady mít jenom samé deníčkovské články, když se zaměřuji hlavně na recenze kosmetiky.

Včera (pondělí) jsme chodily hlavně po nákupech. Náš den jsme ale začaly v ostravské Ikea na snídani, ve které mají mnohem menší výběr než v té pražské, ve které jsme byly tuším někdy v listopadu. Nakonec jsme si daly jenom waffle a čokoládovou pěnu. K tomu samozřejmě šťávu a hlavně kafe. A ochutnaly jsme také ikeáckou ledovou tříšť, ale já dávám přednost spíše té normální, kterou potkáte v létě skoro všude.


Poté jsme prošly několik obchodů v našem obchodním centru Avion Shopping Park a vydaly jsme se směrem Megasekáč poblíž OC Futurum. Nikdy předtím jsem si tam nic nekoupila, ale všechny blogerky z Ostravy a okolí ho vždycky chválí, jak dobře tam pořídily. Konečně se můžu k nim přidat, odnesla jsem si tři kousky, které mě vyšly dohromady na 65 Kč. Všechny samozřejmě uvidíte v článku o nákupech za měsíc červenec.
Prošly jsme ještě jeden sekáč, z kterého jsem si teda nic neodnesla a šly jsme se podívat do Muzea hraček, které je v obchodním centru LASO. Pokud budete mít cestu do Ostravy, určitě doporučuji. Vrátila jsem se do dětství a zavzpomínala na některé hračky, které si velmi dobře pamatuji. I když myslím, že moji rodiče by si jich pamatovali mnohem více. Přikládám vám tu pár fotek právě z tohoto muzea:


Dnes (úterý) jsme se vydaly do ZOO Olomouc, protože tam Kikča nikdy nebyla a chtěla se tam podívat. ZOO je malá, ale hezká, takže určitě doporučuji jako tip na výlet :)


Příští článek bude z této série našich výletů poslední. Tak snad se vám bude líbit. Zítra totiž jedeme do Polska a ve čtvrtek do kočičí kavárny. Zatím se mějte krásně :)

Štítky: , , , ,