Něco k zakousnutí z parfums.cz

Ahoj Charmings!
Věděly jste, že parfums.cz prodávají i nějaké dobroty do našeho bříška? Já to tedy zjistila poměrně nedávno, a proto jsem hned omrkla, co tam vlastně prodávají. Do dnešního článku jsem vybrala pět věcí, které mě z této oblasti zaujaly asi nejvíce.

1. Café Tasse Thé Matcha bílá čokoláda s japonským čajem Matcha
Nejsem zrovna fanoušek bílé čokolády, ale velmi ráda mám všechno, co alespoň trochu voní čajem. Proto mě hned tento produkt zaujal. Matcha čaj mám doma už nějaký ten pátek, ale stále jsem se nedostala k tomu, abych ho vyzkoušela. Tak se ptám vás - jaký je? :)



2. Iswari Bio snídaňová směs acai, banán a jahoda
Kdysi jsem ujížděla na Mix.it ale poslední dobou mě to už ani trochu neláká. Na snídaňové směsi jsem ale nezanevřela a hned jsem koukla na tuto s acai, banánem a jahodou. Skvělé je to, že neobsahuje žádné oříšky, takže je vhodná i pro mě, jako pro alergika.




3. LifeFood BIO granátové jablko
Granátové jablko je jedno z mých absolutně nejoblíbenějších exotických ovocí. Proto mě tento sáček s granátovým jablkem hned na první pohled zaujal. Sušené granátové jablko jsem nikdy neměla, ale rozhodně bych ho někdy ráda vyzkoušela.



4. Allnature Premium šťáva z granátového jablka
Granátové jablko po druhé. Věřím, že tato šťáva bude určitě výtečná, i když je trošičku dražší. I přes to mě hodně láká, takže uvidíme, jestli po ní někdy sáhnu.





5. LifeFood Lifebar jablečná tyčinka
Pro ukázku jsem vybrala tyčinku s jablečnou příchutí, ale parfums nabízí velké množství dalších, takže věřím, že si vybere opravdu každý. Tyto tyčinky potkávám v obchodech čím dál tím víc, ale i tak jsem je ještě nikdy nevyzkoušela.

Moje už téměř klasická otázka - zkoušel někdo z vás nějakou tuto pochutinu? Jak vám chutnala? :)

Štítky: ,