Catrice Liquid Camoupflage korektor - recenze

Ahoj Charmings!
Ti, kteří sledují můj blog už několik let, tak určitě ví, že jedním z mých nejoblíbenějších korektorů byl do nedávna Catrice Camoupflage korektor, ten tuhý, v kelímku. Pěla jsem na něj ódy, jak krásně zakryje kruhy pod očima a souhlasím s tím stále. Ale z pomyslného prvního místa mezi korektory ho teď vyšoupnul jeho mladší bráška - ten v tekuté verzi.


Doma mám sice stále oba, ale tomu v kelímku se už vůbec nevěnuji. V momentě, kdy jsem si pořídila ten tekutý, jsem přestala používat ten tuhý. Dokonce jsem při psaní tohoto článku zjistila, že tuhý korektor to už má nejspíše i za sebou. Tak nějak podezřele smrdí, čehož jsem si nikdy nevšimla. Možná jsem ale zvyklá na to, že jeho tekutá verze voní opravdu pěkně, takže těžko říct. Co se týče stáří, tak by měl ještě ten tuhý několik měsíců vydržet. Ale přes ten smrad se prostě nepřenesu, takže se ho nejspíše brzy zbavím.

Tekutá verze je asi o 20 Kč dražší než verze v kalíšku, ale pro mě je mnohem pohodlnější. Obzvlášť teď v létě mnohem raději na obličej nanesu něco tekutého a trochu i chladivého. Věřím, že v zimě by mi možná více vyhovovala naopak ta tuhá verze. Jinak jsou ale celkem i podobné, co se týče způsobu a intenzity krytí. Podle mě nešlápnete vedle ani jedním z nich. Tekutý se z nich samozřejmě lépe a rychleji roztírá, takže v tomto ohledu je mi trochu příjemnější.

Na fotce můžete vidět oba korektory v akci. Korektory jsou mi oba momentálně trochu světlejší, nebo alespoň na ruce to tak vypadá. Ruce mám totiž opálené teď celkem dost, ale obličej tolik zase ne, takže tam mi korektor pořád stále sedí.


Jako nevýhodu toho tekutého korektoru vidím akorát to, že ubývá mnohem rychleji, než ten v kalíšku. Jinak jsem s ním spokojená o trochu víc.


No a co říkáte na tyto korektory vy? Kterou verzi máte raději?

Štítky: , ,