SOCIAL MEDIA

neděle 7. srpna 2016

Giveaway za 100 000 zobrazení!

Ahoj Charmings!
Ještě jednou bych vám ráda poděkovala za dosažení 100 000 zobrazení. Povedlo se vám to okolo 23 hodiny v úterý a hned jsem vám děkovala jak na FB stránce blogu, tak i na instagramu. Jsem vám za to moc vděčná, protože nebýt vás, tak nejsem s blogem tam, kde jsem dnes a nemám takové možnosti, jaké jsem už díky blogu získala. Opravdu si vážím každého z vás a doufám, že se na můj blog budete stále rádi vracet.

Už v lednu jsem prováděla výpočty, na který měsíc v roce toto číslo nejspíše padne. Chci vám moc poděkovat, protože v červenci se celkem rapidně zvedla návštěvnost a tak jsem tohoto skvělého čísla dosáhla o dva měsíce dřív, než jsem čekala. Každopádně už v tom lednu jsem vymýšlela, co vám k této speciální příležitosti podaruji. Prvotní nápad byl "100 věcí za 100 000 zobrazení". Nemyslela jsem samozřejmě jenom kosmetiku, ale i nějaké sladkosti. Tento nápad mě držel asi 14 dní, ale nakonec jsem si uvědomila, že to sama rozhodně nezvládnu nakoupit, ani když začnu průběžně nakupovat už v tom lednu. Takže tento nápad jsem využít nemohla. Dále mě napadla paletka od The Balm, ale pak jsem si říkala, že třeba někomu nemusí odstínově sedět. A tak jsem se rozhodla následovně:

Koupila jsem pro vás pět produktů, s kterými více méně pokryjete celé vaše denní zkrášlování. Vybrala jsem vám paletku očních stínů, tužku na oči, rtěnku, lesk na rty a lak na nehty. Řasenku, makeup, pudry, tvářenky jsem raději nebrala, protože každá jsme jiná, máme jinou barvu pleti, typ řas atd. Proto jsem volila jenom takové typy produktů, které by měly sednout každé z nás. Pojďme si je tedy představit:


1. Paletka od Makeup Revolution


2. Lesk na rty od The Balm


3. Lak na nehty od Orly


4. Tužka na oči od Brische Cosmetics 


5. Rtěnka od Brische Cosmetics


Tak snad jste s cenami spokojeni :) Teď už k pravidlům soutěže:

1. Sledovat můj blog přes GCF, nebo-li být pravidelný čtenář na blogu a napsat mi vaši přezdívku nebo vaše jméno, pod kterým mě sledujete do komentářů.
2. Napsat mi váš e-mail, kde vás můžu v případě výhry kontaktovat.

To je vše :)

Pokud chcete komentář navíc, sledujte mě na dalších soc. sítích, které máte vypsané v menu. Za každou sociální síť, je komentář navíc, hlavně mi tam nezapomeňte napsat, pod jakým jménem mě tam sledujete + mail.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké články tady na blogu rádi uvidíte (ale neopakujte se s těmi, které už tady byly prosím!). Tohle ale není podmínkou soutěže.

Soutež potrvá do 5. září 2016! 6. září bude vyhlášení na mé facebookové stránce tohoto blogu @WithTheCharm. Losovat výherce budu klasicky přes random.org.

Hodně štěstí všem! :)


 

46 komentářů :

  1. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Ďakujeme za súťaž, ceny sú úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné ceny! :)

    Sleduji tě delší dobu jako Sabina Krejčová
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
  3. gfc: Dendy
    denisa.sebestova@email.cz

    Moc pěkné ceny, a přeji, aby jsi měla minimálně třikrát více zobrazení :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Týna Fričová
    Email: kikifri@seznam.cz

    Nádherné ceny, hlavně paletka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž a přeji, ať se čísla stále více zvedají :)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. FB Beauity of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: FitBlanka
    mail: blanka.skulavikova@seznam.cz
    Jen tak dále ;)

    OdpovědětVymazat
  9. V prvni rade ti velmi gratuluji👍👍👍🙌🙌🙌😘💋
    Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    A uz jen vyhrat✊✊✊

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná soutěž a Gratuluji k tam krásnému čísílku, ať stále vzrůstá :)

    The world of makeup
    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Julie K.
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. gfc: dominnica l
    dominikalaukova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Nikola Guzmicka
    Bloglovin Nikola
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulace veliká....
    GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. krááásna giveaway :)
    sledujem ako Veronika Baginova
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Gfc ervulenka,eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná soutěž a ráda se zúčastním :) Moc gratuluji ke 100 000 návštěv!
    Sleduji přes GFC jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová.
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ráda se zapojím. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. gfc: Simoneta Blog
    email: simonetablog@seznam.cz

    Moc hezká soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji přes GFC jako Hanča Černá. :)
    email: hana.cerna96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduju blog jako Hana Mlčáková, H.Mlcakova@seznam.cz
    Mám ráda všechny články o kosmetice, hlavně recenze dekorativky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduju na FB jako Hana Mlčáková, H.Mlcakova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluji ke krásným blogovým kulatinám a přeji moc a moc psací a fotící inspirace do dalších let! A spoustu čtenářů samozřejmě ;)
    GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. FB: Lucia Lucielle
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji Tě jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. gfc:Hizaki Sawai
    mail:Minako-chan@email.cz

    A jinak gratuluji :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  34. G+: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  35. FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  36. BL: adriannecs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Monika Zuzanakova
    mail: nejedubomby@gmail.com
    Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  39. Moc gratuluji k 100k zobrazení.
    gfc: Štěpánka Císařová. :)
    stepanka252@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Fb: Štěpánka Císařová
    stepanka252@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Twitter: @stepanka252
    stepanka252@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Moc gratuluju a přeju, ať se ti zobrazení ještě zvýší! :)
    Gfc: Velká žirafa
    email: kacka-svihelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Wau super soutěž o super produkty :-)
    GFC: Pavla Kopuletá
    email: Paja.Kopuleta@seznam.cz
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)