Mylo Uhlíkové mýdlo na problematickou pleť - recenze

Ahoj Charmings!
V dnešním článku bych vám ráda představila toto uhlíkové mýdlo, které nese název Čierna Ovca. Mám ho ze stránky mylo.sk a hned na první pohled jsem se zamilovala do tohoto rozkošného balení. Za to rozhodně palec nahoru. A také za to, že je to ručně vyrobené přírodní mýdlo. To musím také ocenit.


K čemu ale toto mýdlo slouží?
Mělo by vytahovat z pokožky přebytečný maz a nečistoty. Je vyráběno z čajovníku australského a mělo by pomoci při boji s akné. Já sama mám velmi aknózní pleť, takže to byl hlavní důvod, proč jsem se toto mýdlo rozhodla vyzkoušet. Používám toto mýdlo teprve tři týdny (protože já hlava děravá jsem si ho zapomněla vzít na dovolenou) a uvědomuji si, že je to brzo na to hodnotit, zda funguje nebo ne. Některé výrobky na akné musíte zkoušet i měsíce. Ale je pravda, že pleť se po něm mírně zlepšila. Na druhou stranu je fakt, že kvalitu pleti ovlivňují i jiné faktory, jako je např. počasí nebo menstruace.

Proto vám ještě alespoň napíšu mé mírné poznatky, které jsem při používání zaznamenala. Pokud se ale dostaví nějaké větší výsledky, budu vás o nich informovat v některém z dalších článků.

Při aplikaci jsem si všimla hlavně zvláštní vůně tohoto mýdla. Nemůžu se stále rozhodnout, zda mi voní nebo ne. Je tam v pozadí cítit ten čaj, z čehož mám radost, protože vůni čaje miluji. Ale něco mi tam na té vůni překáží a nedokážu říct, co to je.

Dále mě zarazilo to, že nikde, ani na e-shopu se nepíše, jak správně to mýdlo použít. Je mi jasné, že mýdlo musím nejspíše namočit, ale jestli si mám dát mýdlo na prsty a pak ho rozetřít na problematická místa, nebo samotné mýdlo rovnou rozetřít po tváři, to netuším. Možná je to jedno. Návod k použití bych na e-shopu nebo na zadní straně obalu, ve kterém mýdlo přišlo, uvítala.


Pro mě je tedy momentálně hlavní, že po použití je moje pleť příjemná. Ráda bych se ale zbavila toho akné a tak doufám, že toho při dlouhodobém a pravidelném používání dosáhnu. Toto mýdlo váží hruba 100 g a cena je 4.30 Euro.


Má některá z vás osobní zkušenost s tímto mýdlem? Funguje nebo ne? :)

Štítky: , ,