SOCIAL MEDIA

pondělí 22. srpna 2016

Poznávám svět bez peněz || Postcrossing #3

Krásný den všem!
Opět se setkáváme u Postcrossingu. V tomto díle vám ukážu můj nejoblíbenější i můj nejméně oblíbenější pohled z celé mé sbírky. Tak se rovnou pusťme do toho :)


První z dnešní pětice pohledů je z Německa. Přišel mi tématicky na Velikonoce, ale přitom s nimi nemá nic společného. Akorát je od Moniky, která má v okolí svého bydliště právě spoustu oveček.


Další pohled je taky z Německa :)


Pohled, který mi udělal velikou radost je z Irska. Je to krásná země, která má překrásné hrady a zámky. A právě všechny známé mám hned na jednom pohledu.


Nejméně oblíbený pohled mi přišel z Nizozemí. Nemám ráda vlastní vytištěné pohledy.


Naopak můj nejoblíbenější pohled z celé sbírky je tento z Moskvy. Slečna mi tam sice skoro nic nenapsala, ale ta kresba na pohledu je prostě nádherná. Do Moskvy bych se jednou určitě ráda podívala.


No a který pohled z této pětky se líbil nejvíce? Taky posíláte pohledy? :)

10 komentářů :

  1. Moc pekne pohledy, nejvice se mi libi asi ten druhy s lampiony :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Pohled z Moskvy je vážně nejkrásnější! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. ten z Moskvy sa mi tiež najviac páči!♥

    OdpovědětVymazat
  4. Postcrossing chci vyzkoušet už asi druhým rokem, ale pořád jsem se k tomu nějak nedostala :( Ale snad to v nejbližších měsících napravím! A ten z Moskvy je prostě nejkrásnější :)

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  5. Uvažuji, ze se k postcrossingu také přidám, ale nejak mi to neslo se tam dostat. Nevíš co s tím, jak dal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle ti asi neporadím, protože nevím, co přesně ti to napsalo... :(

      Vymazat
    2. Že mám poslat nějaký pohled, někam. Nedali mi adresu:D

      Vymazat
    3. To je divné, mě se ukázala adresa vždycky :D

      Vymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)