Purity Vision Bio Růžová voda ?recenze?

Ahoj Charmings!
Dnes mám pro vás recenzi, která bude trochu rozporuplná. Funkčnost tohoto výrobku, se alespoň mi, posuzuje dost těžko. Jedná se o recenzi (opravdu je to recenze, když ani pořádně nevím, co si o tomto produktu myslet?) na Bio Růžovou vodu od Purity Vision.


Tato růžová voda je bez aditiv, konzervantů, stabilizátorů nebo jiných příměsí. Měla by být výborná na čištění a osvěžení pleti, fixaci makeupu a měla by pomáhat při akné. Zároveň by měla pokožku hydratovat, hojit drobné ranky nebo podrážděnou pokožku. To vše tato růžová voda slibuje.


Za sebe musím říct, že použít ji na ranky nebo drobné říznutí asi není nejlepší nápad, protože pokud se pořežu (např.v kuchyni nebo při holení), rozhodně se snažím vyhnout kontaktu s vodou. Tato je sice v rozprašovači, ale stále je to voda, takže...

Akné se mi také po ní nezlepšilo, ale to je možná tím, že tuto vodu používám hlavně jako fixaci na makeup, tedy když už mám na sobě korektory a pudr, takže to může trošičku zkreslovat. Jako fixace na makeup je skvělá, jediné co mi na ni vadí, je její vůně. V lahvičce voní opravdu krásně po růžích, ale v momentě, kdy si s ní přestříkám obličej, tak mi to zase tak moc příjemné není.



Takže tak. Pořád stále nevím, jestli je ten produkt super nebo ne. Možná na tu fixaci makeupu nebo osvěžení, ale zase, dokázala jsem žít i bez toho. Ještě by možná bylo vhodné říct, že zato lahvinka stojí 199 Kč v Dm drogérii.

Jak jste na tom vy? Znáte tento produkt?

Štítky: , ,