SOCIAL MEDIA

středa 21. září 2016

Primark Beauty Blender - Recenze

Vždycky jsem chtěla vyzkoušet Beauty Blender, ať už originál, nebo jiné "hubky". Když jsem viděla tyto v Primarku neváhala jsem ani vteřinu a hned je hodila do košíku. A jak u mě obstály?


Jak můžete vidět, balení obsahuje dvě tyto hubky. Každá tedy stojí v přepočtu 27 Kč.


Tyto Blendery obecně fungují tak, že je namočíte, několikrát se zvětší a poté s nimi můžete nanést makeup, rozblendit korektor apod. Já tedy obě hubky namočila a musím říct, že jsem byla opravdu zklamaná. Ani o trochu se nezvětšily. Dole máte pro porovnání fotku po namočení:


Mě příjdou stejné jako předtím. Na dotek ale opravdu krásně pruží. Hlavní je ale nanášení produktu. Tím, že se nezvětšily zaujmou menší plochu, ale jinak se s nimi blendí celkem dobře. Makeup nepoužívám, nanáším pouze korektor a musím říct, že opravdu byl rozblenděn do ztracena. Problém jsem měla trochu v očním koutku, kde jsem použila opačnou - špičatou - stranu houbičky a i přes to, jsem musela zapracovat korektor ještě prsty. Ale možná je to o zvyku a tréninku.


S tmavě růžovou hubkou jsem zkoušela i tzv. baking = nanesení velké vrstvy sypkého pudru na obličej (nebo místo, které potřebujete zapudrovat) a po nějaké době (pár minutek) odstranění pudru štětcem. Šlo to celkem hezky.


Blendery se opravdu jednoduše čistí. Podobně jako štětce, mýdlem, dětským šampónem. Nanesete na špinavé místo, opláchnete a blender je jako nový, nebo alespoň téměř jako nový.

K těmto blenderům mám neutrální vztah. Zatím jsem se s nimi ještě nenaučila asi pořádně pracovat ale jsem trochu zklamaná. Myslela jsem, že filozofií těchto blenderů je právě to zvětšení objemu po kontaktu s vodou, což se tady bohužel nestalo.

Zkoušela některá z vás tyto blendery z Primarku? Jak jste na tom byly s jejich zvětšením a kvalitou vy?

4 komentáře :

  1. Ja z primarku nezkoušela, ale mam z Pounlandu a ten je fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsem originál, ale zatím je mi líto ho zašpinit, haha.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si chtěla tyto blendry taky koupit, ale nakonec jsem usoudila, že raději investuji do nějakého kvalitnějšího. Docela zajímavé by určitě bylo srovnání... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ještě žádý blendet nezkoušela a upřímně ani nevím, jestli mě to láká, štětec mi vyhovuje mnohem více :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)